Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Adım Osman Akbay
Lise 4 olduk ygs yolcusuyuz (11.01.1998)
Şevkiye Özelde sayısal okuyorum
Memleket Denizli
Discovery 1 16GB kullanıcısıyım
Başta Mesut hoca olmak üzere diğer tüm hocalarıma teşekkürü büyük bir borç bilirim
Herkese iyi forumlar :rock:
Hocam benimde böyle sadece bu romda değil önceki versiyonunda da öyleydi bulunduğum yer ilçe olduğu için olabilir ama wifi cidden az çekiyor parti farklılığı bi ihtimal