Arama sonuçlarınız

  1. S

    [KERNEL] GM 5 Plus HyperX Kernel

    Eline sağlık başkan çok iyi
  2. S

    [PORT] [ARM64] GM 5 Plus Miui 10.2 Global ROM

    APK mirror sitesinden biraz daha eski MIUI themes indir düzelir 1574321264 Apkmirror sitesinden miui themes 1.4 falan indir düzelir
  3. S

    [PORT] [ARM64] GM 5 Plus Miui 10.2 Global ROM

    Önemli değil kardeşim herkes hata yapar ama ben o uygulamayı denedim en iyisi tuşlarla kullanmak
  4. S

    [PORT] [ARM64] GM 5 Plus Miui 10.2 Global ROM

    BU ROMU KULLANAN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM, EĞER TAM EKRANDA ANA MENÜYE DÖNMEKTE SIKINTI YAŞIYORSANIZ TELEFONDAKİ HIZLI ERİŞİM BUTONU İLE RAHATÇA ANA MENÜYE FALAN SON UYGULAMALARA ERİŞEBİLİRSİNİZ HIZLI ERİŞİME ULAŞMAK İÇİN: AYARLAR>EK AYARLAR>HIZLI ERİŞİM TABİ ALIŞMAK BİRAZ UZUN ZAMAN ALABİLİR...
  5. S

    [PORT] [ARM64] GM 5 Plus Miui 10.2 Global ROM

    Yani adamlar çok uğraşmış yapmak için :) ellerine sağlık valla Asderdd
  6. S

    [PORT] [ARM64] GM 5 Plus Miui 10.2 Global ROM

    Kardeşim sen hiç Xiaomi cihazı kullandın mı nasıl yok o tam ekran moduna aldığında alttan çekince gayet geliyor :) 1561103395 Sürekli sağdan sola çekmek çok kullanışlı değil bence, denedim onu bi süre fakat çok rahatsız etti
  7. S

    [PORT] [ARM64] GM 5 Plus Miui 10.2 Global ROM

    Bende bu romu kullanıyorum memnunum fakat biraz hatalı dedikleri gibi flash çalışmıyor ancak uygulama indirip öyle açılabiliyor, ikinci olarak da tam ekranda alttan kaydırınca gelmiyor ana ekrana galiba bunun sebebi de port rom olmasından kaynaklanıyor, umarım bu hatalar düzeltilir GM 5 plus...
Üst