Arama sonuçlarınız

  1. J

    Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim Vip Servisle salı günü verdim kargoya çarşamba sabah 10 da onlara ulaştı ve durumu soruğumda işlem görüyor en geç yarın yani (cuma) kargolanır dediler yaklaşık 1 hafta sürdü 1 gün dedikleri vip servis
  2. J

    Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim root yok hocam :D süper ozaman ortalama teslim süresi hakkında bilginiz var mı ilk defa garantiye yollayacağım da, bulunduğum şehirde tamir alanı var
  3. J

    Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim hocam telefon pc ye bağlanmadığı için stock atamıyorum [hr] hocam telefon pc ye bağlanmadığı için stock atamıyorum
  4. J

    Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

     Telefonum Romlu soketden dolayı sanırım bilgisayar bağlantısını algılamıyor AC şarz yazıyor bilgisayara bağlasam bile birde mikrofonu çalışlmıyor hoparlöre aldığımda çalışıyor sadece, garantiye verirken romlu olduğunu belirtip mi yazayım bunları yoksa sadece mikrofon ve bağlantı sorununu mu...
  5. J

    hangi Stock Rom u kurmalıyım

    Cvp: RE: hangi Stock Rom u kurmalıyım hocam bu sürüm numarası farketmiyor değilmi birde re fixed olanların olayı nedir onlarda garanti kapsamına sokarmı
  6. J

    hangi Stock Rom u kurmalıyım

    Wileyfox Swift rom dan orjinale geçmek istiyorum hangisini kurmalıyım kararsız kaldım. Hangisini kurayım ki telefon geri garanti kapsamına girsin Cyanogen Os Sürümü 12.11-YOG7DAS2FI Derleme Numarası LMY48Y Android Sürümü 5.1.1
türk porno porno porno izle eryaman escort diyarbakır escort
Üst