Cihaz soft brick oldu

'Android One 4G Sorun & Yardım Bölümü' forumunda devuser tarafından 9 Mart 2016 tarihinde açılan konu

  1. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Arkadaşlar iyi geceler,
    Telefona root attım ve home durduruldu hatası vermeye başladı.

    Android başlatılıyor ekranı tamamlıyor ancak android yazısı bir türlü gelmiyor.Cihazda TWRP yüklü.

    Wipe yapsam düzelir mi ?
     
  2. mrlndgn

    mrlndgn Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    Cvp: Cihaz soft brick oldu

    Duzelecegini düşünmüyorum ama dene bişey olmaz Wipe dan zAten yeni rom atmisin gidecek uygulamanda yokur. Brickin çözümü de stock atmaktir.
     
  3. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: Cihaz soft brick oldu

    Aynen olmadı. TWRP üzerinden stock rom flashlasam olur mu yoksa illa pc den mi yapılması lazım ?
     
  4. Orochi™

    Orochi™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    4.459
    3.803
    122
    Cihaz:
    Nx569j,Kenzo,Touch
    ROM:
    MIUI 9.6 /Nubia ui 4/amigo Os
    TWRP ile Farklı bi launcher yüklerek cihazı açabilirsin 
    Root yaptın diye launcherin hata vereceğini sanmam
     
  5. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    Var mı öyle bir zip falan acaba?
     
  6. Orochi™

    Orochi™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    4.459
    3.803
    122
    Cihaz:
    Nx569j,Kenzo,Touch
    ROM:
    MIUI 9.6 /Nubia ui 4/amigo Os
    aşağıdaki pakette xperia home ekli yükleyip dene 
    https://yadi.sk/d/Idql3l3BpzQgG
     
  7. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    Yok hocam düzelmedi.
     
  8. Orochi™

    Orochi™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    4.459
    3.803
    122
    Cihaz:
    Nx569j,Kenzo,Touch
    ROM:
    MIUI 9.6 /Nubia ui 4/amigo Os
    Paketi yükledikten sonra ana ekran seçimi gelmedimi ? 

    gelmediyse cihazına twrp ile rom yükle .
     
  9. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: Cihaz soft brick oldu

    Yok hocam gelmedi aynen öyle yapayım artık.
     
  10. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Arkadaşlar CM12 indirdim kurayım dedim E:Binary Zip hatasi veriyor.Wipe yaptığım için şimdi de General Mobile yazısında kalıyor.
     
  11. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.642
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    Ya stock roma dönün ya da twrp ile istediğiniz bir romu yükleyin.
     
  12. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Arkadaşlar CM12 indirdim kurayım dedim E:Binary Zip hatasi veriyor.Wipe yaptığım için şimdi de General Mobile yazısında kalıyor.
    [hr]
    Hocam CM12'de bu hatayı verdi.TWRP sürümü 3.0.0 değil.Ondan olmuş olabilir mi ?
     
  13. eskiyapar

    eskiyapar Aktif Üye
    Aktif Üye

    Pcden stock rom yükle.
     
  14. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.642
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    CM12'yi TWRP ile kuramazsın, kendi recoverysini ister.
     
  15. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    Hocam konusunda 3.0 ile kurabilirsiniz diyor ? Konu içerisinde linki de var.
     
  16. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.642
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    Hangi konusunda ?
     
  17. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    http://forum.turkdevs.com/konu-update-cyanogenos-12-1-yog7das2fi-general-mobile-4g.html

    Burada hocam.
     
  18. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.642
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    Bu CM12.1 değil CyanogenOS. Evet TWRP ile kurulabilir. ROM eksik inmiştir veya telefona atarken kesilmiş olabilir. ROM sorunsuz kuruluyor. SS'leri de kurduktan sonra kendim çekip ekledim zaten. Tekrar indirin ROM'u.
     
  19. devuser

    devuser Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: RE: Cihaz soft brick oldu

    TWRP 3.0 ile kurulması şart mı peki hocam ?
     
  20. Wankel

    Wankel Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: Cihaz soft brick oldu

    Twrp den wipe sistem cache data dalvik cache yap sonra teli pc ye bagla (onerim cm13) rom disyasini at sistemi kur tel acilsin bi
    Sonra stocka mi doncen custom mu kurcan sana kalmis
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş