ETAB 5 ROOT TEHDİDİ | MEB'DEN GELEN MESAJ

'ETAB 5 Sorun & Yardım Bölümü' forumunda eyyuzame tarafından 26 Kasım 2015 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. eyyuzame

    eyyuzame Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    bu tablet rootsuz. servise gidip gelmişliği var. f@tih ağına bağlıydı. şimdi bu mesaj geldi. rootluların başı yanacak mı?
    [​IMG]
    fotoğraftan okuyamayanlar için mesaj:
    Mesaj
    Eğitimde FATİH projesi kapsamında dağıtılan tablet bilgisayarları uzaktan güncelleme yapabilmesi ve öğrenci-öğretmen etkileşiminin sağlanabilmesi için uzaktan yönetim yazılımları (kurumsal cihaz yönetimi) yüklenmiştir. uzaktan yönetim yazılımı dışına çıkarılan tablet bilgisayarların en kısa sürede teknik servise gönderilmesi gerekmektedir. uzaktan yönetim yazılımı dışına çıkarılan tablet bilgisayarların sorumluluğu kullanıcıda olacak ve konuyla ilgili gerekli işlemler yapılacaktır.

    edit: fotoğraf düzeltildi.
     
  2. ysfgkts

    ysfgkts Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    1. Fotografi yukleyememissin
    2. Bise yapamazlar oldu ki olmaz da olduki diyelim tekrar stock rom atip duzeltirsin
     
  3. Arkadaşın fotonun düzgün hali: 

    [​IMG]
     
  4. Fetes

    Fetes Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Bi'şey olcağını zannetmiyorum, ki olsa bile stock rom var.  :happyyes:
     
  5. Furkankagan

    Furkankagan Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Rez sonuç ne olur
     
  6. KaptanReyiz

    KaptanReyiz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    hiç bir şey olmaz stock romu atarız en kötü ihtimal
     
  7. Furkankagan

    Furkankagan Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ceza isleme girince stock rom atsanda fayda yok
     
  8. Bulut33

    Bulut33 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ben de root yaptım. Yani bu zavallı tableti böyle hapsetmek, özgürlüğünü kısıtlamk  doğrumu?  Öğretmenine güvenmeyen bir zihniyetten ne beklenir? Yazıklar olsun. Alacaklarsa da alsınlar. Hiç umurumda değil. Ki alamazlar. İstedikleri gün elimden düşüverir. Kırılır.
    Bence bütün öğretmenler hiç çekinmeden root yapsın. Bakalım o zaman ne yapacaklar.
     
  9. Ashnwor

    Ashnwor Aktif Üye
    Aktif Üye

    Yanlız yanlış anlaşılmasın rootlu olduğunu farkedemiyorlar. Yani sistemlerinde offline gözüküyorsunuz. Sorarlarsa tableti uzun zamandır açmadım dersiniz stock rom atarsınız olur biter. Şu uzaktan yönetim işini de ne kadar kullanacağımız mechul zaten.
     
  10. burak2207

    burak2207 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ayni mesaj bana da geldi. Bi sorun cikmaz dimi
     
  11. ysfgkts

    ysfgkts Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Sayin sayfa yetkilileri bi cevsp verin bi rahatlatin bizi valaa icime bisey oturdu ?? ilk bisey olmaz dedimde simdi ta ogretmen korkmus hocam o soru isaretleri gülücük
     
  12. eyyuzame

    eyyuzame Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    müdürle samimi bi arkadaş sordu müdüre root atayım mı diye. kendine hakim olabileceksen at dedi. bu mevzuyu da yarın öğrenmeye çalışırız.
     
  13. musokral

    musokral Aktif Üye
    Aktif Üye

    [font=helvetica, arial, sans-serif]Sa beyler. Kardeşimin e tab 5ine SP flaş tool ile format attım sonra yanlışlıkla Discovery2 stock ROM yukledim . tablet hiçbir tuş kombinasyonuna cevapvermiyor. Fakat PC takınca 5 saniyeye 1 ses çıkarıyor. USB kablosu aşırı derece sağlamdır. Discovery2 telefonuma dosya aktarımı ve sarz ile denenmiştir. Lütfen el atın Allah rızası için olursa duaciniz olucam[/font]
     
  14. adem_line

    adem_line Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Yahu şimdi benim anlamadigim şu. Tabletini hiç açmayan öğretmenler var ya da internetli kullanmayanlar var dolayısıyla o tabletlerle iletişime gecemicekler. Onlar da mi suçlu duruma düşecek :emoji_grinning:
     
  15. eyyuzame

    eyyuzame Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    mantıklı geliyor
    [hr]
    bi arkadaşıma daha aynı mesaj geldi. fazla fazla yollamışlar. :emoji_grinning:

    [​IMG]
     
  16. bilalkeskn

    bilalkeskn Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Arkadşalar aynı mesaj bana da geldi hemde arkadaşın attığı gibi fazla fazla :emoji_grinning: birşey olacağı yok aynı şekilde devam ve ben daha root felan attırmadım servise gitmişliği de yoktur
     
  17. Kurumsal cihaz yöneticisi olan herkese mesaj atmışlar.Kurumsalı olmayan kişilere mesaj bile atamıyorlar arkadaşlar.Birde takip mi edecekler   :laugh: :laugh: :ahahaha: :ahahaha:
     
  18. Halimenes90

    Halimenes90 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Bu mesajın gelme sebebi kurumsal sistemini silmediginiz için olmasın?
     
  19. lordozgur

    lordozgur Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    twrp yapsam mı yapmasam mı kararsız kaldım
     
  20. Phreaker

    Phreaker Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Hiç gözünüzü korkutmasınlar kardeşimin tabletine root dahil her şey yaptım daha öncesinde okuldan müdür yardımcısı ile konuştum yapabiliyorsan sıkıntı olmaz demişti meb halen bu tabletlerin öğretmenler tarafından kullanılacağını düşünüyor ama kardeşimin demesine gore 2 kez bile açmamışlar yani boşa çaba :emoji_grinning:
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş