Framework sorusu(ÇÖZÜLDÜ))

GMci81

Yasaklı Üye
#1
Arkadaslar cihazim GM Discovery 16  GB .Legend v14 romunun cekim gucu dusuk oldugu icin konu actim ve @"MadloveR"  hocam da bana yardim etti.Bana framework.jar dosyasini verdi ve bana alttaki resimdeki seyleri soyledi.

   


Nasıl ve ne ile yapicam hic bilmiyorum en bastan herseyiyle bana biri anlatabilir mi?(Cahilligim icin affedin)
 

Lptrex

Yasaklı Üye
#2
RE: Framework sorusu(Acil bakın lütfen)

Root exploler ındır

Ac ve system dıye klasor var
Framwork var ıcınde oraya at yenıden baslat
 

GMci81

Yasaklı Üye
#3
Cvp: RE: Framework sorusu(Acil bakın lütfen)

Lptrex' Alıntı:
Root exploler ındır

Ac ve system dıye klasor var
Framwork var ıcınde oraya at yenıden baslat
@"MadloveR"  hocam oyle yazmamis sorun olur mu?
Bu jar dosyası Legend 14 romun sebeke cekim gucu az oldugu icindi.(Farketmez umarim)
[hr]
@"Lptrex" hocam bi baksanız?
 
#6
RE: Framework sorusu(Acil bakın lütfen)

Üç yöntem var.
1-Root explorer indir. Uygulamayı aç system/framewor klasörüne dosyaları at. Seceneklerden izinlerini rw-r-r olarak ayarla yeniden başlat.
2-Romun zip dosyasını bir klasöre çıkarın verilen dosyaları system/framaworkdekiler ile değiştirin. Romu tekrar zip olarak toplayın ve yeniden kurun.
3-Herhangi bir fix paketini alın içindeki dosyaları değiştirmek istediğiniz şekilde hazırlayın.(romdaki gibi).Fixi tekrar toplayıp zip haline getirin. Recoveryden rom kuarar gibi flaslayın.


Not:Her zaman hazırda rom yedeğiniz olsun.
 

GMci81

Yasaklı Üye
#7
Cvp: RE: Framework sorusu(Acil bakın lütfen)

serkan75' Alıntı:
Üç yöntem var.
1-Root explorer indir. Uygulamayı aç system/framewor klasörüne dosyaları at. Seceneklerden izinlerini rw-r-r olarak ayarla yeniden başlat.
2-Romun zip dosyasını bir klasöre çıkarın verilen dosyaları system/framaworkdekiler ile değiştirin. Romu tekrar zip olarak toplayın ve yeniden kurun.
3-Herhangi bir fix paketini alın içindeki dosyaları değiştirmek istediğiniz şekilde hazırlayın.(romdaki gibi).Fixi tekrar toplayıp zip haline getirin. Recoveryden rom kuarar gibi flaslayın.


Not:Her zaman hazırda rom yedeğiniz olsun.
Hocam yaptim izinlerde rw--r--r oldu .Dogru mu yanlissa kodu nedir?
 

MadloveR

Administrator
#8
Keşke Flashlanabilir zip olarak verseydim. system dosyası değiştirmeyi biliyorsunuzdur diye düşünmüştüm. Zip yapmak için de vaktim yoktu. Son haliyle izinleri doğru o şekilde kullanabilirsiniz.
 

GMci81

Yasaklı Üye
#9
Cvp: RE: Framework sorusu(ÇÖZÜLDÜ))

MadloveR' Alıntı:
Keşke Flashlanabilir zip olarak verseydim. system dosyası değiştirmeyi biliyorsunuzdur diye düşünmüştüm. Zip yapmak için de vaktim yoktu. Son haliyle izinleri doğru o şekilde kullanabilirsiniz.
Olsun hocam onemli degil.Emeginiz icin tesekkurler.Bu aksam deneyip sonucu yazarım.
 

DARKUSER

Yasaklı Üye
#10
Cvp: RE: Framework sorusu(ÇÖZÜLDÜ))

MadloveR' Alıntı:
Keşke Flashlanabilir zip olarak verseydim. system dosyası değiştirmeyi biliyorsunuzdur diye düşünmüştüm. Zip yapmak için de vaktim yoktu. Son haliyle izinleri doğru o şekilde kullanabilirsiniz.
@"MadloveR" hocam dediginizi yaptim lakin hala cekim gucu dusuk bi baksaniz :)
 

MadloveR

Administrator
#11
Cvp: RE: Framework sorusu(ÇÖZÜLDÜ))

asdfghjk' Alıntı:
MadloveR' Alıntı:
Keşke Flashlanabilir zip olarak verseydim. system dosyası değiştirmeyi biliyorsunuzdur diye düşünmüştüm. Zip yapmak için de vaktim yoktu. Son haliyle izinleri doğru o şekilde kullanabilirsiniz.
@"MadloveR"  hocam dediginizi yaptim lakin hala cekim gucu dusuk bi baksaniz :)
Maalesef yazılım olarak yapabileceğimiz bu kadar. Başka yapılabilecek bir şey yok.
 

DARKUSER

Yasaklı Üye
#12
Cvp: RE: Framework sorusu(ÇÖZÜLDÜ))

MadloveR' Alıntı:
asdfghjk' Alıntı:
MadloveR' Alıntı:
Keşke Flashlanabilir zip olarak verseydim. system dosyası değiştirmeyi biliyorsunuzdur diye düşünmüştüm. Zip yapmak için de vaktim yoktu. Son haliyle izinleri doğru o şekilde kullanabilirsiniz.
@"MadloveR"  hocam dediginizi yaptim lakin hala cekim gucu dusuk bi baksaniz :)
Maalesef yazılım olarak yapabileceğimiz bu kadar. Başka yapılabilecek bir şey yok.
Olsun hocam denenedıiginiz icin teşekkürler
 
#13
Çekim gücünde sorun yaşayan arkadaşlar birde bunu deneyebilirmisiniz.

Öncelikle system/etc/mddb deki aşağıda resmini paylaştığım modem dosyasını root explorer ile sd kartınıza kopyalayın.ve o konumdaki dosyayı silin.


Bu dosyanın yerine şunu indirip aynı yere kopyalayın ve izinlerini rw-r-r yapın.

https://yadi.sk/d/BFPT0vjTp9Qok

Daha sonra;yine root explorer ile system/etc/firmware içindeki modem_1_3g_n.img(Aşağıdaki resimde tikli olan) dosyasını kesip sd kartınıza yukarıdaki dosyayı kaydettiğiniz yere yapıştırın.



Bu dosyanın yerine de şunu indirip https://yadi.sk/d/lhg1MJwGp9X4X  aynı konuma (system/etc/firmware) yapıştırıp yine izinlerini rw-r-r şeklinde ayarlayıp teli yeniden başlatın.

Deneyin belki bi işe yarar.Ben bir iki romda iyi sonuç aldığımı düşünüyorum. :)
 

jonturk

Kayıtlı Üye
#14
[font='Open Sans', sans-serif]@[/font][font='Open Sans', sans-serif]MadloveR  Hocam merhabalar , legend v14 romunu yükledim ancak , aynı konudan muzdaribim, 1,5 gündür uğrasıyorum rica etsem arkadasa attığınız dosyayı  zip olarak paylaşabilirmisiniz , romu cok beğendim ve pes etmek istemiyorum , Teşekkürler[/font]
 

MadloveR

Administrator
#15
Cvp: RE: Framework sorusu(ÇÖZÜLDÜ))

jonturk' Alıntı:
[font='Open Sans', sans-serif]@[/font][font='Open Sans', sans-serif]MadloveR  Hocam merhabalar , legend v14 romunu yükledim ancak , aynı konudan muzdaribim, 1,5 gündür uğrasıyorum rica etsem arkadasa attığınız dosyayı  zip olarak paylaşabilirmisiniz , romu cok beğendim ve pes etmek istemiyorum , Teşekkürler[/font]
Dosya şu an elimde mevcut değil maalesef kusura bakmayın yardımcı olamayacağım.
 

jonturk

Kayıtlı Üye
#16
Cvp: RE: Framework sorusu(ÇÖZÜLDÜ))

MadloveR' Alıntı:
jonturk' Alıntı:
[font='Open Sans', sans-serif]@[/font][font='Open Sans', sans-serif]MadloveR  Hocam merhabalar , legend v14 romunu yükledim ancak , aynı konudan muzdaribim, 1,5 gündür uğrasıyorum rica etsem arkadasa attığınız dosyayı  zip olarak paylaşabilirmisiniz , romu cok beğendim ve pes etmek istemiyorum , Teşekkürler[/font]
Dosya şu an elimde mevcut değil maalesef kusura bakmayın yardımcı olamayacağım.
Anladım hocam estafurullah ,saolun ilgi alakanız için
 
Üst