General Mobile 4G Stock Recovery

'Android One 4G Modding' forumunda kashmieer tarafından 25 Temmuz 2015 tarihinde açılan konu

  1. kashmieer

    kashmieer Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Arkadaşlar cihazdan stock recovery'i dumpladım. Denedim, çalışıyor. Bir kaç kere cwm denemesi yapıp recovery'i bozdukdan sonra sağlıklı şekilde geri döndürebildim. Hani ben pek anlamam, xda'da bir kaç rehber bakıp cwm portlamaya çalıştım ama yapamadım maalesef. Eli yatkınlar bir bakarsa çok sevinirim. Sonuçta orjinal recovery var, geri döndürülebiliyor. 

    https://drive.google.com/file/d/0B8H5LPgPx5ymUU1mOVN1SjMzTlk/view?usp=sharing

    Kolay gelsin. :emoji_slight_smile:

    --

    Ek olarak;

    misc.img
    system.img
    boot.img

    dosyalarını da cihazdan çektim. Bu dosyalarla stock rom oluşturulabilir belki...
     
  2. Lptrex

    Lptrex Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    32
    902
    0
    System.img kac mb ? 300 den fazla falansa yapilabilir bide logo.bin ve format ve mount kodlarida lazim stock rom icin
     
  3. Tamer18

    Tamer18 Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    303
    202
    43
    Cihaz:
    Lenovo Vibe S1
    ROM:
    Vibe UI v3.1_MM_Row
    Yedek aldığınız system, Güncelleme almış halimi ubload edebilirmisiniz.
     
  4. kashmieer

    kashmieer Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    1.5gb sistem dosyası dump edilmiş hali ile.
    [hr]
    Güncellemeden sonra root olmuyor cihaz, rootsuz da dump işlemi mümkün değil. Yani güncelleme alamayan rootlu cihaz. Cwm çıkarsa her şey çözülür ama.
     
  5. Lptrex

    Lptrex Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    32
    902
    0
    Size stock rom yapilabilir %99 oyleysr
     
  6. kashmieer

    kashmieer Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Yapılabilir belki fakat ben hiç anlamıyorum. Dileyen olursa ben bu gece dosyaları upload ederim Drive'a. Bu dosyalarda imei gibi benim cihazımı tehlikeye atacak bilgiler bulunmuyor bildiğim kadarıyla, değil mi?
     
  7. Lptrex

    Lptrex Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    32
    902
    0
    İmei
    Data/NWRAM klasorudur yani alakasi yok imei ile :emoji_grinning:
     
  8. yakup962

    yakup962 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Geçenlerde teli root ettim şimdi doğal olarak guncelleme falan yapamıyrum acaba bu sorunu nasıl çözebılırım bana yardım edebılecek varmı  :adyo:
     
  9. ITECHINN

    ITECHINN Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    18 mb? Tüm sistem imaj dosyalarını yollayabilir misiniz? Bir de bu sürümün rootlu olduğunu belirtiyorsunuz. güncelleme alabiliyor mu bu sürüm?
     
  10. kashmieer

    kashmieer Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Maalesef hepsini upload etme imkanım yok şu anki internetimle hemen. Tüm imaj derken neyi kastediyorsunuz? Elimde bulunanları yazdım. Ve sürüm yok zaten oratada, sadece recovery paylaştım. Bu dosyalardan bir stock rom yapılsa dahi güncelleme alamaz.

    Paylaşmadaki amacım da cwm için ön ayak olmak olabildiğim kadar.
     
  11. Lptrex

    Lptrex Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    32
    902
    0
    Cwm icin boot.img ve stock recovery.img yetiyorda Mtk recovery portlamayla ayni midir bilinmez
     
  12. kashmieer

    kashmieer Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Bilen çıkarsa yardımcı olurum her türlü.
     
  13. serkonnen

    serkonnen Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Merhaba,

    Orjinal recovery nasıl yüklenecek bilgi verebilir misiniz ?

    Cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
     
  14. kashmieer

    kashmieer Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Flashify uygulaması ile yükleyebilirsin direk. Ben öyle yapmıştım.
     
  15. serkonnen

    serkonnen Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye


    Öncelikle cevap için teşekkür ederim .

    https://drive.google.com/file/d/0B8H5LPgPx5ymUU1mOVN1SjMzTlk/view?usp=sharing linkte paylaşılan recoveryi flashladım fakat recovery çalışmıyor.  Uyumsuz olma ihtimali var mıdır ? Benim telefon tek hat ve root dolayısı ile güncelleme alamamış durumda.
     
  16. kashmieer

    kashmieer Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ben üç kere falan flashladım her seferinde çalışmıştı.
     
  17. erk03

    erk03 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    hocam bunu nasıl kuruyoruz bi anlatımını yapabilecek olan birisi varmı
     
  18. Rygebin

    Rygebin Guest

    Forumda Stock Rom var onu kurun, Stock Rom bölümünde...
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş