general mobile discovery1 servis cihaz değişimi

'Konu Dışı' forumunda SERH@T22 tarafından 19 Ekim 2015 tarihinde açılan konu

  1. SERH@T22

    SERH@T22 Aktif Üye
    Aktif Üye

    Merhaba arkadaşlar telefonumda bazı sıkıntılar oluyordu ekranın bazı bölümleri kahverengi oluyordu servise yolladım ana kart değişimi dokunmatik panel değiştirip yolluyorlardı bu sefer yine yolladım değişim talep ettim 2 sonra mesaj geldi faturayı istediler yolladım foto çekip bugün baktım air modelini yolluyorlar bana düşüncelerinizi merak ettim neden farklı bir cihaz yolluyorlar.

    [​IMG]
     
  2. eskisaid

    eskisaid Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ne guzel iste bir ust cihaza terfi etmissin :emoji_slight_smile:
     
  3. aykut..

    aykut.. Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ellerinde aynı model kalmayınca bir üst modeli yolluyorlar diye biliyorum.
     
  4. SERH@T22

    SERH@T22 Aktif Üye
    Aktif Üye

    Aynen 2 yıl kullan sonra al sana yenisi:emoji_slight_smile:
     
  5. Gönüldaş

    Gönüldaş Aktif Üye
    Aktif Üye

    Hayırlı olsun
     
  6. breed

    breed Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ne kadar sürede geldi ilkinden telefon benim wifi artik neredeyse kullanilamiyor dokunmatik bazen sapitmaya basladi telefon stock romda cebimde açılıyor göndersem ne zamana gelir acaba?
     
  7. vayy, bizde deneyelim :emoji_slight_smile: az çekmedim ekran ve wifiden
     
  8. breed

    breed Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ya benim isi halletsinler de gerisi ne verirse versin blackberry 9300 kullaniyorum artik o derece
     
  9. Xyoline

    Xyoline Aktif Üye
    Aktif Üye

    324
    110
    43
    Cihaz:
    Samsung Galaxy C7
    ROM:
    Stok rom (6.0.1)
    Hayırlı olsun Hocam. Air candır :emoji_grinning:
     
  10. @"SERH@T22" kaç kez yolladın dostum servise ? :emoji_grinning:
     
  11. breed

    breed Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Vallaha iyi cesaret ama ben daha çok bozarlar diye gondermedim o kadar artık benden de gitti olay cesaret verdin hocam herkese:emoji_grinning:
     
  12. SERH@T22

    SERH@T22 Aktif Üye
    Aktif Üye

    3 oldu bununla birlikte :emoji_slight_smile:
    [hr]
    Yollayın arkadaşlar çekinmeyin kasa çatlaktı onu bile ücretsiz değiştirttim açıklama çok önemli
     
  13. 3 kez yolladım ama anca parça değiştiler  :yorgun: :yorgun:
     
  14. SERH@T22

    SERH@T22 Aktif Üye
    Aktif Üye

    İmei den dolayı kaç defa gitti rottan dolayı :emoji_slight_smile: 8 defa yaklaşık en son ekranda lekeler oluştu sonrada değişim istedim faturanın resmini istediler yolladım yeni tel yolluyorlar 


    Not:duyuyorum yok başka telin ana kartını takıyorlarmış çıkma parça v.s falan hikaye sıfır takıyorlar her şeyini  ben bizzat yaşadım
    [hr]
    ne değişti ana kart ekran vs kusuru varsa keşke değişim istiyorum diye not düşseydin tekrar olduğu için
     
  15. hani 3tü :p dokunmatik sapıtması ve wifi kesintilerinden dolayı 3 kere yolladım, 2 kez mekanik değişim yaşadım.Busefer düşsem değişirlermi acaba :thinking:
     
  16. SERH@T22

    SERH@T22 Aktif Üye
    Aktif Üye

    Değişim talep etmen gerekiyor birçok defa aynı sorunları yaşadığın için
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş