[GÜNCELLENDİ](TÜRKÇE)GioneeMusic

'Android Uygulamalar' forumunda PoleStar tarafından 22 Eylül 2015 tarihinde açılan konu

  1. PoleStar

    PoleStar Guest

    Yeni Güncellemeyide Başarıyla Türkçeye Çevirdim

    *Full Türkçe Olmasada Gerekli Yerleri Türkçeye Çevirdim . :emoji_slight_smile:

    Bunu Yükleyemeyenler Eski Müzik Çaları Silin
    ve Bunu Yükleyin

    Sslere Gerek Olmadıgını Düşünüyorum :emoji_slight_smile:

    Linkleri Görebilmek için Giriş Yapmanız yada Kayıt Olmanız Gerekmektedir.

    ====================================
    Merhaba Arkadaşlar; Dün gece 3e kadar uğraştığım Gionee Music türkçeleştirmesini sizlerle paylaşmak istiyorum


    NOT: BANA SORMADAN BAŞKA FORUMLARDA PAYLAŞIRSANIZ  ÖBÜR DÜNYADA BNDE SİZDEN SORARIM


    Full Türkçe Olmasada Çoğü Yerleri Türkçedir Sslerde Görürsünüz

    **Yeni Güncelleme Çıkmış Fakat İngilizce Bununda Türkçeleştirmesini Yapıp Sizlerle Paylaşıcam



    SCREENSHOTS
    [​IMG]


    İNDİRME LİNKİ
    Linkleri Görebilmek için Giriş Yapmanız yada Kayıt Olmanız Gerekmektedir.



    Ssler için @Apranax Kardeşime Teşekkürler...



    O KADAR EMEK VERİLMİŞ Bİ ÇALIŞMADAN 1 TEŞEKKÜRÜNÜZÜ ESİRGEMEYİN .

    TEŞEKKÜRLER...
     
  2. Frankestein™

    Frankestein™ Aktif Üye
    Aktif Üye

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Eline sağlık hocam :emoji_slight_smile:
     
  3. PoleStar

    PoleStar Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Teşekkürler :emoji_slight_smile:
     
  4. SuperDroid

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Güzel uygulama teşekkürler :emoji_slight_smile:
     
  5. PoleStar

    PoleStar Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    :emoji_slight_smile:
     
  6. RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Eline sağlık, bunun strings dosyasıyla yeni güncellemede tr olur sanırım :emoji_slight_smile:
     
  7. PoleStar

    PoleStar Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    :emoji_slight_smile:
     
  8. Apranax

    Apranax Takipçi
    File Uploader

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Eline sağlık :emoji_grinning:
     
  9. PoleStar

    PoleStar Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Eyw knka seninde ellerine sağlık :emoji_slight_smile:
     
  10. TheHeroeS

    TheHeroeS Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Baska roma gomsem olur mu :emoji_slight_smile:
     
  11. PoleStar

    PoleStar Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Olur Hatta Birazdaha Bkle Yeni Sürümün Türkçesini Paylaşıcam 1-2 saat sonra :emoji_slight_smile:
     
  12. cezmet

    cezmet Aktif Üye
    Aktif Üye

    142
    22
    18
    Cihaz:
    General Mobile 4G
    ROM:
    Resurrection Remix 5.7.3
    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    4G ye kurdum ve cidden hoşuma gitti emeğine sağlık devamını bekliyorum ;)
     
  13. Tamer18

    Tamer18 Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    303
    202
    43
    Cihaz:
    Lenovo Vibe S1
    ROM:
    Vibe UI v3.1_MM_Row
    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Eline sağlık. Versiyon numarasını  mesaja eklersen iyi olur.
     
  14. TheHeroeS

    TheHeroeS Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Aynen hocam bekliyoruz
     
  15. OptimusPrime

    OptimusPrime Aktif Üye
    Aktif Üye Kayıtlı Üye

    400
    371
    63
    Cihaz:
    Galaxy J7
    ROM:
    Android M 6.0.1 Stock ROM
    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Eline sağlık Azad, hoş olmuş gerçekten :emoji_slight_smile:
     
  16. TheHeroeS

    TheHeroeS Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Guzel olmus bir an once yuklense artik :emoji_grinning:
     
  17. PoleStar

    PoleStar Guest

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Tesekkürler Birazdan En Güncel Sürümü Paylaşıcam :emoji_slight_smile:
    [hr]
    Sagol abi Paylasicam Birazdan Yeni surumu
     
  18. knight344

    knight344 Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    79
    11
    0
    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Hocam yeni sürümü bekliyoruz  :goodbye:
     
  19. Marjinalkeko

    Marjinalkeko Aktif Üye
    Aktif Üye

    RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    Bunda DTS'de mevcuttu değil mi?
     
  20. RE: [TÜRKÇE]GioneeMusic

    romda dts varsa müzik çalarda dts seçeneği oluyor
     

Bu Sayfayı Paylaş