Kendi kendine ekrana basma sorunu

'Android One 4G Sorun & Yardım Bölümü' forumunda cengizz tarafından 23 Aralık 2015 tarihinde açılan konu

  1. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    6.0.0 stock rom dayım. Bugün telefon kendi kendine ekrana tıklıyor genelikle üst tarafa. Ekran tertemiz yani yaglanma gibi bi sebepten ötürü olduğunu düşünmüyorum. Son zamanlarda yaptığım anormal iki şey var. Biri uyumlu xposed flashlamam ama birturlu uygulamalarıma gelmemesi, diğeri ise bugün avea bedava internet kullanmak için sürekli kullandığım vpn ve http inject uygulaması. Sebep ne bilmiyorum ama sanırım rom ile de alakalı olabilirmiş. Olmadı son çare uygulamaları kaldiricam. 

    ------------
    Sorun supersu binary telefonu açıp kapatınca kendi kendine silinmesi veya hasar görmesinden kaynaklanıyor. Root için kullandığım supersu sürümü android versiyonumla uyumlu olan. Supersu dosyalarının telefon açıp kapatma gibi bi sebepten ötürü bozulmasınnı anlayamıyorum var mı bi çözüm.
     
  2. Rygebin

    Rygebin Guest

    Rom ile alakalı bir sorun olabilir de ekran alakalı da olabilir. Bunu anlamak için stock romu kurabilirsin.

    Xposed modülleriyle telefonu şisirme o da etki edebilir.
     
  3. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ekranda sorun olduğunu düşünmüyorum çünki sorun gelip geçici. 5 dk bozuluyor sonra düzelir belirsiz Aralıklarla yine tıklamaya başlıyor. Acaba bu xposed modulunu flashlarken nereye yazıyor dosyaları? Soylersen o klasörleri dikatlice bi temizleyeyim @"Rygebin"
     
  4. Rygebin

    Rygebin Guest

    Elle temizleyemessin. Romun dosyalarını değiştiriyor. Romu değiştirmen daha mantıklı.
     
  5. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ooof kafayı yiyecem ya rom yüklemekten pc kaldıramadım LYS ye bakamaz oldum :emoji_grinning: @"Rygebin"
     
  6. mustioo

    mustioo Aktif Üye
    Aktif Üye

    Ekran dayak yemesin de.
     
  7. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Stock rom u temiz şekilde tekrar kurduktan sonra düzeldi zannetmiştim tekrar olmaya başladı sorun. Fakat bu sefer kesin sebebi bulabildim. Telefonu kapatıp açtığım bi seferden sonra super su binary yüklenmemiş veya silinmiş gibi bişey oluyo super su uygulamasına girince supersu yüklenmemiş diyor. Bende supersu app kaldırıp telefonu tekrar başlattım sorun düzeldi. Peki şimdi ne olucak ben her root attığımda su binary kendi kendine silinip silinip durucak mı ? 6.0.1 sürümlü telefonuma 2.62.3 versiyon supersu ile root atıyorum bu arada. @"Rygebin"
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş