Merhaba Arkadaşlar Discovery 2 de yeniyim

'Discovery II & II+ Sorun & Yardım Bölümü' forumunda oguzhann tarafından 30 Eylül 2015 tarihinde açılan konu

  1. oguzhann

    oguzhann Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye Kayıtlı Üye

    Öncelikle merhaba arkadaşlar, ben Oğuzhan eskiden maxiplus5 kullanıyordum onda cwm oveclock yapmışlığım var birkaç adet de rom yükledim yani az buçuk biliyorum bu işleri fakat discovery 2 yeni aldım sorun olsun istemiyorum. Bana yapmam gereken adımları bir söyleseniz linkleri falan az bişey baktım mtk android toolstan flashla demişler recovery falan elimden çakma telefon da geçti mtk işlemcili ::emoji_grinning: o uygulamayı da biliyorum ama googleda flashify diye bir uygulama var ordan flashlasak bunları bozar mı? Ve bana recovery root ve stabil rom söyler misiniz yani şarj ve performans açısından? Biliyorum çok soru sordum ama yardımcı olur musunuz ? :emoji_grinning:
     
  2. kartal2387

    kartal2387 Aktif Üye
    Aktif Üye

    Bu cihaza rom yüklemen için twrp recovery yüklemen lazım , sonra miui veya farklı bir romu yükleyebilirsin
     
  3. ROM yüklemek snapdragon ile aynı, cwmyi cihaziniza uygun bulup forumdaki anlatımla yükleyebilir siniz(flashifyda olur)
     
  4. knight344

    knight344 Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    79
    11
    0
    kardeşim imei yedeğini al.. romdan geri dönüceğin zaman flashlıyorsun ve imei uçup gidiyor.
     
  5. oguzhann

    oguzhann Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye Kayıtlı Üye

    sağol ama nasıl imei yazılıcak kodla mı program lazım mı
     
  6. Asderdd

    Asderdd Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    1.042
    3.744
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    MiFavor UI 5.0
    Mtkdroid tool ile stock rom ve nvram (imei, Bluetooth ve Wi-Fi mac adresleri bu konumdadır) yedeği almanı tavsiye ederim. Yanlış hatırlamıyorsam forumda anlatım mevcuttu.
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş