mesaj gönderememe ve internet sayfasınıa girerken sürekli yenileme

#1
Beyler yardımcı olur musunuz ben turkcelle mesaj atmak istedigimde atamiyorum ve tarayici google da bisey ariyorum sürekli google sayfasını yeniliyor bi yardım edin lg g3 dr razorun romunu kullaniyorum.
 
S

Snake

#2
Hocam Tarayıcı Yenilenmesine Bişey Diyemem Ama
Turkcell Değilde 4 Haneli Numaralara Gönderemiyosundur Bunu İçin Dialeri Yani Telefonu Verilerini Sıfırla Önüne Bi Pencere Gelecek Herzaman ı Seçip İzin Ver Diceksin.
 
Üst