Oysa Bir Umuttu Hep

Wes

Administrator
#1
Arkadaşlar yarın telefonumu kaçıncı sefer olduğunu unutmaklara beraber para iadesi veya değişim amacıyla garantiye göndereceğim. umudumuzu kaybetmedik, başaracağımıza inanıyoruz :D Dualarınızı bekliyorum :D

Güncelleme 1: Android One 4G için fatura istediler :D

[font='Open Sans', sans-serif]Güncelleme 2: kötü bir haber; faturam kayıp 
[/font]



[font='Open Sans', sans-serif]Müşteri hizmetlerinden faturamın kopyasını almak için uğraşıyorum ama çok yokuşa sürüyorlar işi.[/font]
 
R

Rygebin

#5
Wes' Alıntı:
Arkadaşlar yarın telefonumu kaçıncı sefer olduğunu unutmaklara beraber para iadesi veya değişim amacıyla garantiye göndereceğim. umudumuzu kaybetmedik, başaracağımıza inanıyoruz :D Dualarınızı bekliyorum :D
Gelin Gm 4G alın her hardbricke yeni bir cihaz veriliyor :rool: :rool:
 

breed

Kayıtlı Üye
#6
Ozellikle belirttim dedim ki sarj soketi yuzunden kapagin ucu kirilmisti bu kullanici hatasi degildir degistirin diye yine ayni gonderecekler kesin
 
#10
Rygebin' Alıntı:
Wes' Alıntı:
Arkadaşlar yarın telefonumu kaçıncı sefer olduğunu unutmaklara beraber para iadesi veya değişim amacıyla garantiye göndereceğim. umudumuzu kaybetmedik, başaracağımıza inanıyoruz :D Dualarınızı bekliyorum :D
Gelin Gm 4G alın her hardbricke yeni bir cihaz veriliyor  :rool: :rool:
öyleyse direk bricklerim cihazı doğru mu  :rool: :rool:
 
I

Incredible™

#15
Wes' Alıntı:
Aynen 4G. Ama aradaki farkı istiyorlar. 

Aslında çingenelik yapıp ondan da yırtarım ama yeter bu kadar
ne yazdın ve kaç kere yolladın hocam, ben 1 yılda 4 kez yolladım [font='Lucida Sans', 'Lucida Sans Regular', 'Lucida Grande', 'Lucida Sans Unicode', Geneva, Verdana, sans-serif]Yazılım güncellendi.Test ok.;[/font] yazmışlar ama hala işlem görüyor(kesin değişim alamadım) :D
 

Wes

Administrator
#16
Incredible™' Alıntı:
Wes' Alıntı:
Aynen 4G. Ama aradaki farkı istiyorlar. 

Aslında çingenelik yapıp ondan da yırtarım ama yeter bu kadar
ne yazdın ve kaç kere yolladın hocam, ben 1 yılda 4 kez yolladım [font='Lucida Sans', 'Lucida Sans Regular', 'Lucida Grande', 'Lucida Sans Unicode', Geneva, Verdana, sans-serif]Yazılım güncellendi.Test ok.;[/font] yazmışlar ama hala işlem görüyor(kesin değişim alamadım) :D
Eğer 4G elime sorunsuz bir şekilde geçerse konu açıp anlatırım.

Hatta "Teknik Servislerle Mücadele Timi" bile kurabilirim  :D

Şaka bir yana Telpa'ya ne kadar sövsek de mevcut servislerde en iyisi olduğunu kabul etmek gerekir.
 

Wes

Administrator
#17
kötü bir haber; faturam kayıp :D

Müşteri hizmetlerinden faturamın kopyasını almak için uğraşıyorum ama çok yokuşa sürüyorlar işi.
 
Üst