Play store bağlantı

'Android Sorun & Yardım Bölümü' forumunda Kadirdroid tarafından 16 Aralık 2015 tarihinde açılan konu

  1. Kadirdroid

    Kadirdroid Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    648
    223
    43
    Cihaz:
    Lenovo K6 Power
    ROM:
    VibeUI
    Arkadaşlar play stora giremiorum bağlantı zaman aşımı dio hiç girmiyo ve clashda baya ilerledim onunlada play oyunlara baglanmiyo lutfen yardim edin ve clashi yedek programlariyla flashable zip seklinde yedek alsam köyüm kaybolmadan devam edebilirmiyim,teşekkürler
     
  2. mahir02

    mahir02 Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    Kardeş köyünü zaten bir hsba bağladı isen rom değişirsen bile sıkıntı olmaz yeni romda geri hsbi bağlarsın açılır
    [hr]
    @"Kadirdroid" ayrıca telin rootlu ise titanium backup kur ordan yedekleme yapabilirsin veri dahil tabi telin rootlu ise
     
  3. Kadirdroid

    Kadirdroid Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    648
    223
    43
    Cihaz:
    Lenovo K6 Power
    ROM:
    VibeUI
    Kardesim tel rootlu ve yedek uygulamam app2zip veriyle birlikte yedek alio ama işte bu oyun onlineya o yuzden sordum bide play oyunlara baglanmak varken bu sorunun cozumu nedir acaba
     
  4. TheHeroeS

    TheHeroeS Guest

    Google oyunlar online veya baska ayirtmazsizin oyunu yedekler. Clash of clans'i yukleyin sonra oyununuz hangi google play hesabinda ise onu girin play oyunlari yukleyin playden oyunda sol ustte koyunuz var mi diyecek ona basin senkronize olacak yuklensin mi diye yukle de koyun orda ;)
     
  5. mahir02

    mahir02 Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    Dediğim gibi bağlantı sorunu varsa wipe data cache Yap baştan kur gir tabi köyün bir hesaba bağlı ise aksi halde kaldın yerden devam etmez
     
  6. Kadirdroid

    Kadirdroid Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    648
    223
    43
    Cihaz:
    Lenovo K6 Power
    ROM:
    VibeUI
    Sorunda oya baglanmio benim koy hesabima bağlıydi dier cara girmek icin çıktım şimdi baglanmiyo hic bi köye
    [hr]
    @"mahir02" Sorunda oya baglanmio benim koy hesabima bağlıydi dier cara girmek icin çıktım şimdi baglanmiyo hic bi köye
     
  7. RomMaster

    RomMaster Guest

    system/etc/hosts dosyasını silip yeniden başlat cihazı
     
  8. Kadirdroid

    Kadirdroid Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    648
    223
    43
    Cihaz:
    Lenovo K6 Power
    ROM:
    VibeUI
    @"mahir02" Sorunda oya baglanmio benim koy hesabima bağlıydi dier cara girmek icin çıktım şimdi baglanmiyo hic bi köye
    [hr]
    Hocam cok saolun ya Allah razı olsun freedomu yükleyip kaldirdiimi nasıl unuttum ben daha oncede olmuştu ama unuttum freedom yukledigimi
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş