Ayıplı ürün kategorisine girer mi?

murat1534

Original poster
Aktif Üye
23 Ağu 2016
34
14
33
Cihaz
gm5 plus
Merhabalar!
Bir elektronik mağazasından aldığım GM5 Plus, 2 ay sonra hiç bir etken olmadan ekran kararması oldu ve sonrasında hiç gelmedi. Aldığım mağazaya servise göndermeleri suretiyle verdim. Ürün 5 gün içerisinde elime ulaştı(Telpa garantili). Verdikleri dokümanter de ana kart, soğutma ahizesi, grafik kartı vs. değişimi olduğu ve yazılım atıldığına dair bilgi verildi. Ürünü açtıktan yarım saat sonra kendi kendine kapanıp açılmaya başladı. Bu 2-3 sefer tekrar edince tekrar servise gönderdim. Ürün 4 gün sonra tekrar elime ulaştı ve aynı sorun devam ediyordu. Verdikleri kağıtta ise cihaz uzun bir süre test edildi, yazılım ok yazıyordu. Cihazı tekrar servise gönderdim . 4 gün sonra tekrar elime ulaştı tabi aynı sorun devam ediyordu. Tekrar gönderdim servise 4 gün sonra tekrar geldi yazılım ok uzun süre test edildi yazıyordu. Yarın yine aynı şekilde servise yollayacağım. Ürünü aldığım elektronik mağazasındaki eleman en az 4 kere aynı sebepten yollarsan tüketici haklarına dava açabilirsin gibisinden bir şeyler söyledi. Bu göndereceğim le beraber 4 olacak. Yine ilgilenmeden gönderecekler inden adım gibi eminim. Bu bahsettiğim ürün ayıplı ürün kategorisine girer mi? Girerse hangi merci makamlarına başvurabilirim. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa minnettar olurum. Şimdiden Teşekkürler.