Bildirim paneli tamamen buz olsa

Prusias

Aktif Üye
Ben bir rom editliyorum.
İstiyorum ki bildirim paneli arka planı tamamiyle bunun gibi buz olsun
http://i.hizliresim.com/XB0Jo6.png
Gelen bildirimler de öyle. Bunu yapmam için ne yapmam lazım.
Yardımcı olabilcek var mı?
 

Creative®

Yasaklı Üye
RE: Yardım

@Trid arkadaşın demek istedigini açıklim systemuı yani bildirim paneli muı KK romu gibi asagı indirdigimizde bulanık olsun istiyor
 

Wes

Administrator
RE: Yardım

By KaPTan' Alıntı:
@Trid arkadaşın demek istedigini açıklim systemuı yani bildirim paneli muı KK romu gibi asagı indirdigimizde bulanık olsun istiyor

onu ben de anladım :) benim dediğim konu adının sorunu açıklayacak şekilde düzenlenmesi. Bundan sonra aramalarda daha rahat çıkması için 
 

Creative®

Yasaklı Üye
RE: Yardım

@Orochi™ hocam nasil yapilcak yam bi bilgi alacagimiz yer var mi ? yani xposed modulunu sisteme gomerek systemui yi nasil bulaniklastirmasini saglariz ?
 

Orochi™

Administrator
RE: Yardım

Sisteme gömmek sıkıntılı olur romuniendin kullanicaksan tüm uygupamalarini ayarla
Xposed vb o dediğim modülden ayarlamalrini yap her şey tamam olunca cwm den backup al
Farklı bir ROM deneyip kendi romuna donuceginde yedegini geri yuklersin olur biter .
 

Creative®

Yasaklı Üye
RE: Yardım

@Orochi™ hocam tam olarak anlamadin simdi romun editlenmesi bitti diyelim uygulamalarda ekleyip cikardik xposedde attik diyelim bundan sonrasini anlamadim
 

Orochi™

Administrator
RE: Yardım

Cwm denir backup alirsan yedek aldığım andaki şekilde her şeyi yedekler
Yedeğini geri yüklendiğinde ayni şekilde geri açılır diyorum .
 

Creative®

Yasaklı Üye
RE: Yardım

@Orochi™ hocam onu biliyorum demek istedigim system ui yi xposed moduluyle nasil surekli buz kalmasini saglicam ?
 

Orochi™

Administrator
RE: Yardım

Xposed İnstalleri kurup dediğim modulu yükleyip aktif edip ayarlarını yapıcaksın cihazı sıfırlamadığın yada xposed installeri kaldırmadığın sürece kullabilirsin ....
 
Üst