Custom Stabil Yavaşlamayan Kitkat Rom İsteği

emurat

Kayıtlı Üye
#1
Orochi hocam öncelikle yeni siteniz hayırlı olsun. Donanımhaberden beri takipçinizdik. Pittech den ayrılmanız güzel olmuş.

O arkadaş hiçbirzaman güven vermedi bize, yaptığı romları bile inanın cihaza atmaktan teredüüt ederdik. Sizin

paylaşımlarınız daha karşılıksız ve çıkarsız geldi hep. Sizden tek bir ricam olacak biz bu anlatımları uygulayarak rom yapacak ne

vakte ne bilgiye sahibiz. Bu yeni sitenin duyulması içinde, sizden bu yeni çıkan beta sürümünden kurtulan Orjinal Discovery Kitkat 4.4.2

sürümünü baz alarak bir rom yaparmısınız? Orjinal rom benim 4GB cihazda bayağı kasıyor. Launcheri değiştirdim Nova

launcheri kurdum ana menüde akıcılık arttı ama mesajlar, ayarlar, telefon uygulaması hala acayip yavaş. Yardımlarınızı

bekliyoruz. İnan benim gibi durumda olan çok insan var. Bildiğin gibi cihazın türkiyede şatış sayıları belli. Ençok satan cihazların başında

geliyor. Hem yeni stabil bir Kitkat rom siteniz içinde güzel bir reklam ve paylaşımda olur. Tekrar hayırlı olsun siteniz. İyi günler.
[hr]
Kimse yok heralde.
 
#2
Mesut hocam arkadaşa bende katılıyorum jb de yapmış olduğunuz GMD Xperia Style By Orochi [STOCK v6375] bunun gibi bişey yapma sansınız varsa eger süper olur.
 
J

Jiraiya

#3
Emuat kardeşim mesut abının yaptığı ve sinan kardeşimin tabanini değiştirdiği lige kat var onu bi dene istersen tabanı stabil KK dır satbiliteside muazzamdir :)
 
Üst