Discovery 1 isinma sorunu

'Discovery Sorun & Yardım Bölümü' forumunda Lptrex tarafından 18 Mayıs 2015 tarihinde açılan konu

  1. Lptrex

    Lptrex Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    32
    902
    0
    son zamanlarda telefonum acayip isiniyor sanki azcik zorlasam patlayacak gibi oluyor
    yani son zamanlarda boyle oluyor sizdede oyle oluyor mu?
    kullandigim tom Gionee Elife S5.5
     
  2. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.633
    2.515
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    Son zamanlarda bende de aynı durum mevcut. Fakat bu havalarda normal olarak görüyorum 
     
  3. Emrys.

    Emrys. Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Bende bugünler de bu sorundan rahatsızım.
    Telefon resmen elimi yakıyor artık Buzdolabina koyuyorum çok ısındıgında :emoji_grinning:
     
  4. Ufuk1645

    Ufuk1645 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Napıyosun telefonla ya ateşe mi atıyosun o_O Bende ısınma falan yok :cool:
     
  5. Dr.Razor™

    Dr.Razor™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    996
    1.346
    93
    Cihaz:
    Nokia 6020
    Termal sensor var. İsinmayi problem etmeyin. Cok isinirsa cihaz kendini kapatir ve soguyana kadar da acamazsiniz :emoji_slight_smile: 
     
  6. JRLejoyner

    JRLejoyner Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    955
    294
    63
    Cihaz:
    Samsung Note 3
    ROM:
    Morphose Nougat v2
    Fena ısındı discovery kışın tık yoktu şimdi durduğu yerde ısınıyor batarya çıkarıp bekletiyorum şarzda da çok ısınıyor yav :(
     
  7. BaYtar™

    BaYtar™ Aktif Üye
    Aktif Üye

    Benimde aynı sıkıntı var bu sıkıntı yüzünden batarya gitti. Dokunmatik sapitmasi oluştu birde :(
     
  8. maraza

    maraza Aktif Üye
    Aktif Üye Kayıtlı Üye

    Bu kadar ısınma ciddi batarya boşalması gerektirir. Batarya hızlı boşalmıyorsa evham yapıyor olabilirsiniz. Kullandığınız romda mtkthermalmanager.apk bulunduğuna emin olun. Bunu greenify vb gibi bir programla uyutmadığınızada emin olun. Cpu kontrol programları ile cpu gücünü düşürmeyi deneyin. Discoverynin asistan programını mutlaka kullanın. Hala ısınıyorsa önce romu gene olmzsa pili değiştirin.
     
  9. Emrys.

    Emrys. Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Acayip ısınıyor ustalar yokmu çaresi Gidgat Ultimate kullanıyorum.
     
  10. JRLejoyner

    JRLejoyner Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    955
    294
    63
    Cihaz:
    Samsung Note 3
    ROM:
    Morphose Nougat v2
    Batarya iyi gidiyor
    Dolması uzun sürüyor ama kolay kolay bitmiyor
    Tweaks vs. ekledim şuan performans şarz iyi ama ısinma problemi yeni çıktı
     
  11. lovecraft

    lovecraft Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    48
    12
    8
    Dalvik cache'i ve cache'i silin. Bir de eğer çok aplikasyon kurduysanız, bunların yeni adeti, telefon açılırken otomatik başlamak, bi bakın, eğer gereksiz aplikasyonlar varsa otomatik başlayan, engel olun onlara. Telefonun ısınması demek işlemcinin ısınması demek aslında. Zaten kendisi minyatür bi bilgisayar. Bunun da sebebi çok çalışıyor olması. Pilin de çabuca bitiyo olması buna bi işaret olabilir. Eğer çok oyun oynuyorsanız telefonun ısınması gayet normal, işlemciye abanıyorsunuz çünkü.

    Ha bu arada, yaz geldi. Artık çok daha fazla ısınacak elektronik aletler. Fazla ısınan telefona bişey olmaz ama bataryanın ısınması iyi bişey değil. Patlama ihtimali bile var. O yüzden telefonu asla güneş altında bırakmayın.
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş