Garanti Telefonun acildigini anlarmı

erenanapa

Kayıtlı Üye
#1
Arkadaslar benim cihazim daha once 2 defa garantiye gitti 2 hafta once guc tusu bozuldu romlu ve rootlu oldugundan telefoncuda yaptirdim ama simdi hoparlorum patladi garantiye gondersem telefonun acildigini anlarlar mi? Anlarlarsa nasil anlarlar ?
 

Lptrex

Yasaklı Üye
#2
erenanapa' Alıntı:
Arkadaslar benim cihazim daha once 2 defa garantiye gitti 2 hafta once guc tusu bozuldu romlu ve rootlu oldugundan telefoncuda yaptirdim ama simdi hoparlorum patladi garantiye gondersem telefonun acildigini anlarlar mi? Anlarlarsa nasil anlarlar ?
anlaşılır telpa bir damga basıyor içi açılırsa o damga kalkıyor :)
 

erenanapa

Kayıtlı Üye
#3
Desreuezq' Alıntı:
erenanapa' Alıntı:
Arkadaslar benim cihazim daha once 2 defa garantiye gitti 2 hafta once guc tusu bozuldu romlu ve rootlu oldugundan telefoncuda yaptirdim ama simdi hoparlorum patladi garantiye gondersem telefonun acildigini anlarlar mi? Anlarlarsa nasil anlarlar ?
anlaşılır telpa bir damga basıyor içi açılırsa o damga kalkıyor :)
Evet seal die bi damga oluyo ama ben telefonu ilk ginderdigim de ole bi damga yoktu arkadasimda benle ayni gonderdi onda vardi o damga bende o damagayi hep sokup aldim belli olmuyo damga bile basildigi
 

Lptrex

Yasaklı Üye
#4
erenanapa' Alıntı:
Desreuezq' Alıntı:
erenanapa' Alıntı:
Arkadaslar benim cihazim daha once 2 defa garantiye gitti 2 hafta once guc tusu bozuldu romlu ve rootlu oldugundan telefoncuda yaptirdim ama simdi hoparlorum patladi garantiye gondersem telefonun acildigini anlarlar mi? Anlarlarsa nasil anlarlar ?
anlaşılır telpa bir damga basıyor içi açılırsa o damga kalkıyor :)
Evet seal die bi damga oluyo ama ben telefonu ilk ginderdigim de ole bi damga yoktu arkadasimda benle ayni gonderdi onda vardi o damga bende o damagayi hep sokup aldim belli olmuyo damga bile basildigi
damgadan kastım o değil sadece yapımımn tamamlandığınma dair damga benim dediğim telefonun içindeki mavi bir vida gibi bişi açılınca belli oluyor
 

erenanapa

Kayıtlı Üye
#5
Daha dogurusu acim şöyle ilk gonderdigimde o damga yoktu ikinci gonderdigimde basmislardi ama ben onu telefoncuya goturdukten sonra kaldirdim ve en ufak bi iz bile kalmadi belki anlamazlar diye bi sansimi denemek istiyorum.
[hr]
Desreuezq' Alıntı:
erenanapa' Alıntı:
Desreuezq' Alıntı:
erenanapa' Alıntı:
Arkadaslar benim cihazim daha once 2 defa garantiye gitti 2 hafta once guc tusu bozuldu romlu ve rootlu oldugundan telefoncuda yaptirdim ama simdi hoparlorum patladi garantiye gondersem telefonun acildigini anlarlar mi? Anlarlarsa nasil anlarlar ?
anlaşılır telpa bir damga basıyor içi açılırsa o damga kalkıyor :)
Evet seal die bi damga oluyo ama ben telefonu ilk ginderdigim de ole bi damga yoktu arkadasimda benle ayni gonderdi onda vardi o damga bende o damagayi hep sokup aldim belli olmuyo damga bile basildigi
damgadan kastım o değil sadece yapımımn tamamlandığınma dair damga benim dediğim telefonun içindeki mavi bir vida gibi bişi açılınca belli oluyor
He oysa tamam saolasin ben en iyisi telefoncuda yaptirim hoparloru
 
S

Snake

#8
Bende Bişey Yoktu Garantiye Gitti Geldi Bu Sim Girişlerin Sağ Tarafına Vida girişlerinin Üstüne Lisans Etiketleri Olurya Çıkardınmı Kitabın Üstünde Çıkmayan İz Kalır Onun Gibi Bi Etiket Yapıştırmışlar Açık Mavi Üstünde GM Yazıyo.
 

erenanapa

Kayıtlı Üye
#10
Snake™' Alıntı:
Bende Bişey Yoktu Garantiye Gitti Geldi Bu Sim Girişlerin Sağ Tarafına Vida girişlerinin Üstüne Lisans Etiketleri Olurya Çıkardınmı Kitabın Üstünde Çıkmayan İz Kalır Onun Gibi Bi Etiket Yapıştırmışlar Açık Mavi Üstünde GM Yazıyo.
Evet çıkardım onu iz miz yok
 
Üst