Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

'Android One 4G Sorun & Yardım Bölümü' forumunda jesse pinkman tarafından 20 Mart 2016 tarihinde açılan konu

  1. jesse pinkman

    jesse pinkman Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

     Telefonum Romlu soketden dolayı sanırım bilgisayar bağlantısını algılamıyor AC şarz yazıyor bilgisayara bağlasam bile birde mikrofonu çalışlmıyor hoparlöre aldığımda çalışıyor sadece, garantiye verirken romlu olduğunu belirtip mi yazayım bunları yoksa sadece mikrofon ve bağlantı sorununu mu yazayım, kutusu garanti belgesi yeterlimi gönderirken. Sizce ücret talep ederlermi ? ederlerse ne kadar ? ​
     
  2. ReadyGreece

    ReadyGreece Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    67
    10
    0
    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Romu yazma sadece sorunları yaz. Sonra garanti dışı derler. (Yani stock romu at ve yolla ). :emoji_slight_smile:)))
     
  3. Bahad1r

    Bahad1r Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    85
    12
    8
    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Aynen hocam sadece sorunlari belirt stock rom at ve gonder bulundugn ilde telpa teknik servisi varsa hiç bisey goturmene grek yok sadece telefonu gotur ve sorunlarini soyle ucret alacaklarini sanmiyorum cunku ahize ve sokey girisi degisecek hem anakart bile degisse komple ucret almiyorlar garantisi varsa :emoji_slight_smile:)
     
  4. jesse pinkman

    jesse pinkman Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    hocam telefon pc ye bağlanmadığı için stock atamıyorum
    [hr]
    hocam telefon pc ye bağlanmadığı için stock atamıyorum
     
  5. Bahad1r

    Bahad1r Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    85
    12
    8
    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Telefon rootlu mu peki hocam ? Degilse skntı yok direk goturun
     
  6. ReadyGreece

    ReadyGreece Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    67
    10
    0
    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Soketi 10 tlye telefoncuda yaptir :emoji_slight_smile:
     
  7. jesse pinkman

    jesse pinkman Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    root yok hocam :emoji_grinning: süper ozaman ortalama teslim süresi hakkında bilginiz var mı ilk defa garantiye yollayacağım da, bulunduğum şehirde tamir alanı var
     
  8. Bahad1r

    Bahad1r Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    85
    12
    8
    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Valla kardesim tamir alani varsa en gec icinde bu gun verirsen yarin ogleden sonra alirsin yani 1bucuk gun sürüyor en fazla yanii zaten msj yoluyla yada bilgi veriyorlar haa unutmadan teli garantiye vermeden telpanin kendi sitesinden vip formu doldur daha kisa surede yapiyorlar ilgileniyorlar yani tavsiyemdir:emoji_slight_smile: zaten o sitedende cihaz takibi yapabilirsin:emoji_slight_smile:
     
  9. jesse pinkman

    jesse pinkman Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Vip Servisle salı günü verdim kargoya çarşamba sabah 10 da onlara ulaştı ve durumu soruğumda işlem görüyor en geç yarın yani (cuma) kargolanır dediler yaklaşık 1 hafta sürdü 1 gün dedikleri vip servis
     
  10. Bahad1r

    Bahad1r Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    85
    12
    8
    Cvp: Garantiye Verirken Sorunu Ne Olarak Belirtmeliyim

    Valla kardesim senin sansin yok yaa normalde bende verdm servise bi gun surdu gittim aldim komple anakart degismisti sans isi yaa seninde sansin yokmus sag salim ulastiysa şükretmelisin :emoji_slight_smile:
     
  11. erenntascii

    erenntascii Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Hangi rom vardı
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş