Led bildirim ışığı renk ekleme

'Android Sorun & Yardım Bölümü' forumunda cengizz tarafından 24 Aralık 2015 tarihinde açılan konu

  1. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Merhaba arkadaşlar . General mobile 4g dual Marka telefon kullanıyorum ve dosya isimlerinde de görüldüğü gibi led bildirim ışığı sadece mavi yeşil ve kırmızı olarak değiştirilebiliyor . Diğer ara renkleri rootlu led uygulaması ile dahi elde edemiyorum. Şuan aklımda deli sorular var. Diyorum ki acaba buraya diğer renk renkler için gerekli olan tetikleyici ve renk kodlarını falan bi şekilde koyabilirsem ara renkleri yakmayı başarabilir miyim ? Ne de olsa ara renkler kırmızı yeşil ve mavi ile oluşuyor e bu led de bu 3 rengi yakabildiğine göre renkleri birleştirerek  diğerlerini de yakabilir diğer telefonlarda olduğu gibi. Yardımlarınızı ve alternatif önerilerinizi bekliyorum .
    [img=240x320]http://i.hizliresim.com/QZgYjA.png[/img]
     
  2. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    @"Rygebin"  sen ne düşünüyorsun reis ?
     
  3. Rygebin

    Rygebin Guest

    Sen hiç custom rom kullanmadın mı ? . Zaten ledlerin tümünü yakabiliyor .Siyah hariç :troll1:   stocka eklemek isitorsan olabilir.
    [hr]
    Cm 12.1 den alırsın dosyaları değiştir olur.
    [hr]
    Bu arada karıştırmayla bişeyler yapamassın dosyasının librarysinde ne yaptığı yazar. Özel kodlama yazılır her renge.
     
  4. Theimam

    Theimam Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    Eğer olursa discovery 2 yede ekleme şansımız var mı renkleri :emoji_slight_smile:
     
  5. Rygebin

    Rygebin Guest

    Dosyalama sistemi farklı mtk ve snapdragon için hayır olacağını sanmam.
     
  6. Theimam

    Theimam Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    Peki hocam teşekkür ederim
     
  7. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Ya ben mantıken yakılabileceğini biliyordum ama sonuçta bütün led ayarlama uygulamarını denemiştim sonra düşündüm belki ledin kendi desteklemiyordur farklı renkleri diye. Custom romlardan örneğin cm 12.1 den o romu kurmadan renk dosyalarını atabilirmiyim stock romun içine ? Yada farklı yolları varsa söyleyebilir misin . İşin kolayı lazım  :sweat:
     
  8. cengizz

    cengizz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    ee nerden bulucam ben custom rom içindeki led bibrary dosyalarını falan ??  :what:
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş