Lumia 1020 Android Yapma

mozbakan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Merhaba Arkadaşlar;
Benim araştırmama rağmen 1020 androide çevirebileceğim bir yer bulamadım bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz

teşekkürler iyi çalışmalar.
 

essenlex

Kayıtlı Üye
Windows Mobile cihazın Android olacağını sanmıyorum eğer böyle bir şey varsa bilgilendirirlerse sevinirim...
 

mrjack

Aktif Üye
Bazı cihazlara android açıldı diye biliyorum xda da cihazınızın forumuna bakın belki açılmıştır.
 

mozbakan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Bu kadar Saçma bir işletim sistemi görmedim Usb hata ayıklama dahi yok Yazılımda sürekli sıkıntı çıkarıyor Windows phone alacağıma ve aldığıma pişmanım.
 

Underday

Kayıtlı Üye
lumia 520 ye falan atıldığına dair haberler duydum ama denemedim işin açığı xda da vardır bir bakıver (ama windows phone deneyimi bambaşkadır :D)
dipnot:şu anda android kullanıyorum :)
 

EmreA3232

Kayıtlı Üye
ben bi cebimde lumia 820 bi cebimde gm4g taşıyorum. genel kullanım için lumia oyun vb. için gm :D Lumianın tasarımı çok hoşuma gidiyor ve çok stabil çalışıyor
 
Üst