1 senedir play console hesabı kullanıyorum 1 ekimde ödeme profilimin doğrulanması gerektiği şeklinde bir mail aldım.
Hesabınız askıya alındı ve ödemeniz beklemeder
Bu ayki ödemenizi almak için işlem yapmanız gerekiyor. Yetkili bir satıcı olduğunuz doğrulanana kadar kazançlarınız bekletilebilir.
Bu durumdan etkilenen hesaplar:
Doğrulama işlemi için gerekenler:
Bunun neden olduğu hakkında bir fikrim yok bir de ne yaparsam yapayım açıklamayı kabul ettiremiyorum ne yazarsam yazayım reddediliyor ve şöyle bir cevap maili geliyor
Daha fazla bilgiye ihtiyacımız var
Ödeme bilgilerinizi aşağıdaki nedenlerden dolayı doğrulayamıyoruz:
Lütfen bu sorunları giderip bilgilerinizi tekrar gönderin
Benden istediği bilgiler ne? Hesapta ki faaliyet ne? Ticari ödemelerin nedeni ne?
Hesabınız askıya alındı ve ödemeniz beklemeder
Bu ayki ödemenizi almak için işlem yapmanız gerekiyor. Yetkili bir satıcı olduğunuz doğrulanana kadar kazançlarınız bekletilebilir.
Bu durumdan etkilenen hesaplar:
• | Google Play Uygulamalar |
• | Yakın zamandaki hesap hareketlerinizle ilgili ayrıntılar | |
• | Ödemelerle ilişkilendirilmiş ödeme şeklindeki fatura adını doğrulayan fotoğraflı resmi kimliğin taranmış kopyası |
Bunun neden olduğu hakkında bir fikrim yok bir de ne yaparsam yapayım açıklamayı kabul ettiremiyorum ne yazarsam yazayım reddediliyor ve şöyle bir cevap maili geliyor
Daha fazla bilgiye ihtiyacımız var
Ödeme bilgilerinizi aşağıdaki nedenlerden dolayı doğrulayamıyoruz:
• | Gönderdiğiniz gerekçede net bir açıklama bulunmuyor. |
Benden istediği bilgiler ne? Hesapta ki faaliyet ne? Ticari ödemelerin nedeni ne?