Merhabalar Play Console da ödeme profili sorunu yaşıyorum bir türlü anlayamadım yardımcı olabilir misiniz?

Azimli_kişi

Kayıtlı Üye
1 senedir play console hesabı kullanıyorum 1 ekimde ödeme profilimin doğrulanması gerektiği şeklinde bir mail aldım.

Hesabınız askıya alındı ve ödemeniz beklemeder
Bu ayki ödemenizi almak için işlem yapmanız gerekiyor. Yetkili bir satıcı olduğunuz doğrulanana kadar kazançlarınız bekletilebilir.
Bu durumdan etkilenen hesaplar:
Google Play Uygulamalar
Doğrulama işlemi için gerekenler:
Yakın zamandaki hesap hareketlerinizle ilgili ayrıntılar
Ödemelerle ilişkilendirilmiş ödeme şeklindeki fatura adını doğrulayan fotoğraflı resmi kimliğin taranmış kopyası

Bunun neden olduğu hakkında bir fikrim yok bir de ne yaparsam yapayım açıklamayı kabul ettiremiyorum ne yazarsam yazayım reddediliyor ve şöyle bir cevap maili geliyor

Daha fazla bilgiye ihtiyacımız var
Ödeme bilgilerinizi aşağıdaki nedenlerden dolayı doğrulayamıyoruz:
Gönderdiğiniz gerekçede net bir açıklama bulunmuyor.
Lütfen bu sorunları giderip bilgilerinizi tekrar gönderin

Benden istediği bilgiler ne? Hesapta ki faaliyet ne? Ticari ödemelerin nedeni ne?
 
türk porno porno porno izle eryaman escort diyarbakır escort
Üst