[PORT][ART][4.4.2]NeatROM for General Mobile Discovery

Fasty^

Aktif Üye
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere portladığım güzel bir rom tanıtacağım

Romun benden izin alınmadan editlenmesine ve başka forumlarda paylaşılmasına izin vermiyorum!!!

Taban olarak GidGat Ultimate alındı(Orochi hocaya teşekkürler...)

Romda ekli gelen gereksiz uygulamalar temizlendi

Kendi tarayıcısı sorunluydu chrome eklendi

Açılış animasyonu değiştirildi

Romda geçişler seridir takılma olmamaktadır

Romda ART çalışmaktadır

Rom boyutu 342 mb'dır

Ayarlarda telefon hakkında bölümüne basınca durdu hatası veriyor başka hata görmedim bulursanız yazın(fix eklendi)

Ayarlar-Telefon hakkında fixi:https://yadi.sk/d/F5cldJ_ehQdDi(Azizcan kardeşime teşekkürler(Slience)

Rom kurulumu:wipe data>dalvik cache>install zip fromdan romu seçip yükleyin.

Gelelim ekran görüntülerine

http://s4.postimg.org/qfclzjxy5/Screenshot_2015_06_19_21_08_42.png
http://s4.postimg.org/48ikfu659/Screenshot_2015_06_19_21_08_52.png
http://s27.postimg.org/q6kexbdz7/Screenshot_2015_06_19_21_10_11.png
http://s3.postimg.org/9sbm6mwtv/Screenshot_2015_06_19_21_09_16.png
http://s15.postimg.org/p5nig8o4r/Screenshot_2015_06_19_21_09_48.png


Port Rom Linki:http://http://www.needrom.com/download/neat-rom-for-qmobile-a900-and-gionee-e3/

Neat^ROM Linki:https://yadi.sk/d/g9xF8Gt5hNuCy

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]Cihaz: General Mobile Discovery[/font]
[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]Chipset: MT6589[/font]
[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]Geliştirici: Fasty^[/font]
[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]ROM: [font='Open Sans', sans-serif][4.4.2]NeatROM[/font][/font]
[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace][size=small][font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]Teşekkürler: @[/font][font=Monaco, Consolas, Courier, monospace][font='Open Sans', sans-serif]Orochi®[/font][/font][font='Open Sans', sans-serif]Desreuezq@Incredible[size=small][font=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]™[/font][/font][/size][/font][/size]
 
O

okydoky

RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

eline sağlık kaptann.. :D beklenen an gelmişş  yanlıs ssler ve linkler açılmadı 
 

Dr.Razor™

Administrator
RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

Eline sağlık. 


Konunu Custom romlar başlığı altında sabit konu olarak bulunan rom paylaşma kuralları dahilince yeniden düzenlemelisin. :) En yakın zamanda...
 
R

RomMaster

RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

hands healt tel boZuk tamir olunca denerim :D 
 
O

okydoky

RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

geçmiş olsun soket derdi dimi Furkan.   Bu arada linkleri rötüşlediğinizde açıyo arkadaşlar indiriyorum şuan.. Mehmet düzenliyor zaten konuyu şuan.
 

Lptrex

Yasaklı Üye
RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

eline saglıkda arkadas gionee elife e3 için olan romu portlamış bea ☺
 

Fasty^

Aktif Üye
RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

Dr.Razor™' Alıntı:
Eline sağlık. 


Konunu Custom romlar başlığı altında sabit konu olarak bulunan rom paylaşma kuralları dahilince yeniden düzenlemelisin. :) En yakın zamanda...

teşekkür ederim hocam şimdi düzenliyorum


arkadaşlar sslerde sıkıntı oldu başka yere upload ediyorum hemen
 
R

RomMaster

RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

okydoky' Alıntı:
geçmiş olsun soket derdi dimi Furkan.   Bu arada linkleri rötüşlediğinizde açıyo arkadaşlar indiriyorum şuan.. Mehmet düzenliyor zaten konuyu şuan.

aynen kardo önceden yaptırmıştım bu sabah kablo ayağıma dolandı telefon düştü ve bir daha bozuldu -_-
 
O

okydoky

RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

TheRomMaster®' Alıntı:
okydoky' Alıntı:
geçmiş olsun soket derdi dimi Furkan.   Bu arada linkleri rötüşlediğinizde açıyo arkadaşlar indiriyorum şuan.. Mehmet düzenliyor zaten konuyu şuan.

aynen kardo önceden yaptırmıştım bu sabah kablo ayağıma dolandı telefon düştü ve bir daha bozuldu -_-

duydum duydum en sık olan vaka.. ben artık odamda parmakucunda yürür oldum hassasiyetten;) Allah tekrarından sakınsın cemicümlemizi..:D
 

tjhakan

Kayıtlı Üye
RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

: işaretleri konulmadıgından linkler calışmıyor ama ssler güzel deneme yapılabilir.
 
O

okydoky

RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

Fasty^' Alıntı:
Desreuezq' Alıntı:
hocam resimler için başındaki http:// ları silin :) 

görmemişim sağol ama yine bir sıkıntı var

iki nokta üstüste  ;)    onlar eksik dostum 
EDİT:  onu halletmişsin  farkettm  ..  url  script te bi eksik var heralde
 
R

RomMaster

RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

okydoky' Alıntı:
TheRomMaster®' Alıntı:
okydoky' Alıntı:
geçmiş olsun soket derdi dimi Furkan.   Bu arada linkleri rötüşlediğinizde açıyo arkadaşlar indiriyorum şuan.. Mehmet düzenliyor zaten konuyu şuan.

aynen kardo önceden yaptırmıştım bu sabah kablo ayağıma dolandı telefon düştü ve bir daha bozuldu -_-

duydum duydum en sık olan vaka.. ben artık odamda parmakucunda yürür oldum hassasiyetten;) Allah tekrarından sakınsın cemicümlemizi..:D

amin kardo zaten bi daha bozulursa kalanını camdan aşşağı sallayacam


bu arada resimlerde hala arıza var
 

Tamer18

Administrator
RE: [PORT][ART][4.4.2]Neat^ROM

[font='Open Sans', sans-serif]Fasty^[/font]

Link ve resimler yine çalışmıyor. 
paylaştığın rom bu mu : http://mgeeky.com/neat-rom-qmobile-a900elife-e3fly-iq4410/
 
Üst