recovery

xionks34

Kayıtlı Üye
#1
Arkadaşlar telefonuma ROM atmak istiyorum . ancak recovery açılmıyor mobilya uncle tools ile uç dört tane IMG demedim hepsinde telefon general mobile yazısında takılı kalıyor. Acaba mobile uncle tools ile yukleyebilecegim bir IMG verebilir misiniz .
 

xionks34

Kayıtlı Üye
#5
Stock ROM mevcut hocam . ben telefona custom ROM atmak için recovery yüklemek istiyorum . ama recovery açılmıyor .ses açma tuşu ile güç tuşuna bastigimda telefon donup kalıyor tekrar bataryayi sokup takmak zorunda kalıyorum . bi çözüm bulalım buna . çok sevinicem . orijinal ROM hic iyi değil bide KitKat iyice donuyor kapsıyor telefon . bi yardımcı olun hocam ya .
[hr]
Birde hocam telefonum USB ile bilgisayara bağlandığında şarj oluyor fakat yığın depolama olarak baglanmiyor . hiçbir şekilde sadece şarj oluyor. Bilgisayara baglanamiyorum yani . mobile uncle tools ile demedim fakat IMG Lee ölü sanırım hic bi ise yaramadı yine açılış ekranında dondu kaldı sağlam bi IMG bulmam lazim sanırım ama bir turlu bulamadım bi yardımcı olun bunu halledersek hep beraber çok sevinicem .
 
#8
Aynı sorun bende var uncle tools ve flasify uygulamasıyla yapamiom pcyede baglabaglanmio miuide kaldım garantiye yollayamadm bu yüzden lütfen yardımcı olun recovery AC diyorum cihaz yeniden başlatılıyor lütfen yalvariyorum
 
Üst