redmi note 4g şebeke problemi

MiuiTurkey

Kayıtlı Üye
#1
Miui v6 da şebeke problemi yaşamaktayım . başka bi hat taktigimda çalışıyor. Benim hattı başka bi telefona taktigimda çalışıyor . yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 

MiuiTurkey

Kayıtlı Üye
#5
Abi ayni değişen bisey yok bütün yolu demedim . eski sürümlere geçtim . büyük ihtimalle modem dosyasına zarar verdi bu attihim china versiyonu .
 

Orochi™

Administrator
#6
MiuiTurkey' Alıntı:
Abi ayni değişen bisey yok bütün yolu demedim . eski sürümlere geçtim . büyük ihtimalle modem dosyasına zarar verdi bu attihim china versiyonu .
Senden ALıntı

Miui v6 da şebeke problemi yaşamaktayım . başka bi hat taktigimda çalışıyor. Benim hattı başka bi telefona taktigimda çalışıyor . yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Bu Yazdığına Bakarak Modemde Sorun Yok Sorunu Sen Kendin Söylüyorsun Senn Hattın Çalışmıyorsa Dediğim Sonuç çıkıyor
Hattın eski olduğundan Romdaki şebeke Türünü Desteklemiyor .
Modemde Sorun Olsaydı Hiç Bir Hat çekmez Hatta İmeiler Gözükmez veya Silinirdi.
 

Tmp341

Aktif Üye
#8
MiuiTurkey' Alıntı:
abi yeni bi vodafone hattı aldım oda çalışmıyo :D Kafayı yiyicem ya :D kafama takılan  başka operatörleri çekiyo :(
Hangi hattı kullanıyorsun? Telefon belli bir yerde mi çekmiyor? Yoksa mesela şehrin başka bir noktasına gidince çekiyor mu telefon?
 

MiuiTurkey

Kayıtlı Üye
#9
hocam benim sorunum başka yurt dışından gelen xiaomi redmi noted 4 g cihazım sadece türkcelle avea hattını çekiyor . vodafone 2 hafta kullandım sonra şebeke çökme problemi yaşadım. sim kart yuvası tırnaklarndan şüpheleniyorum .
 

Tmp341

Aktif Üye
#10
MiuiTurkey' Alıntı:
hocam benim sorunum başka yurt dışından gelen xiaomi redmi noted 4 g cihazım sadece türkcelle avea hattını çekiyor . vodafone 2 hafta kullandım sonra şebeke çökme problemi yaşadım. sim kart yuvası tırnaklarndan şüpheleniyorum .
Tamam da diğer hatlarda da aynı hatayı vermesi lazım.Tırnaklar şebeke ayırabilmiyor bildiğim kadarıyla  :laugh:
 
Üst