Rom portlama

Haydogan06

Kayıtlı Üye
#1
Orochi hocanın anlattığı şekilde rom portlamak istiyorum. Needrom sitesindeki istediğim rom olur mu ?
 
R

RomMaster

#3
Her ROM değil kardeşim portlamak istediğin romun yapıldığı telefonun işlemcisine bak mtk6572-82-92 olanları portlayabilirsin.Snapdragon touchwiz falan olmaz
 

Haydogan06

Kayıtlı Üye
#4
TheRomMaster®' Alıntı:
Her ROM değil kardeşim portlamak istediğin romun yapıldığı telefonun işlemcisine bak mtk6572-82-92 olanları portlayabilirsin.Snapdragon touchwiz falan olmaz
Ben bu romu portlamak istiyorum.Uygun mudur ? Veya dediğiniz uyumluluğa nerden bakacağız acemiyim biraz yardımcı olup maruz görürseniz sevinirim  : http://www.needrom.com/download/lg-g3-rom-for-gionee-elife-e7-mini/
 
R

RomMaster

#7

Bak telefonun işlemcisi mt6592 yani portlanir portla da biz de kullanalım :D
[hr]
Ama bu telefonun romu önceden portlandi :D
 
R

RomMaster

#9
Bu arada hevesini kırmak istemem ama istediğin ROM OS ROM yani orochi hocanın yöntemiyle portlanmaz ben sana portlayabilecegin bir ROM linki vereyim istersen
[hr]
Bunu portla eğer portlarsan da konuya adımı yaz :D
http://www.needrom.com/download/xs-light/
 
R

RomMaster

#11
Bak şimdi romlar genel olarak ikiye ayrılır belki başka türler de vardır ama benim bildiğim iki tür var.
OS ve aosp
Orochi hoca aosp portlamak tekniğini paylaştı.
OS portlamak ise googlede bile yok
 
R

RomMaster

#13

Bak zaten amigo OS yazıyor yanı portlayacagin romun telefonunun özelliklerine de bakabilirsiniz bunu bulmak için
[hr]
facebook.com/furkan55000
[hr]
Şu an miui yukleyecegim hemen gelirim :D
 
Üst