rom yukllenmıyor

'Discovery Sorun & Yardım Bölümü' forumunda umutyumlu tarafından 5 Haziran 2015 tarihinde açılan konu

  1. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    merhaba legend v12 dısındakı tum romları yuklesede yarım yukluyor logoda takılıp acılmıyor ama legend rom yukluyor ?? orjınal yazılıma da donemiyorum usb kablosunu takınca sarj modumu ne o acılıyor bunun yuzunden teşefpna yazılım atamıyorum ve telefon baska rom kabul etmıyor recovery phılpz 6 dır legend romda takılı kaldım lutfen duzeltmek ıcın yardım edın
    [hr]
    yokmu yardım edecek ??
     
  2. Snake

    Snake Guest

    Romu Nerden İndiriyosunuz. Ve GM'nin Verdiği SP Flahs Toolu Denediniz Mi.
     
  3. RomMaster

    RomMaster Guest

    hangi recoveryyi kullanıyorsun arkadaşım
     
  4. Herakleitos

    Herakleitos Aktif Üye
    Aktif Üye

    Recovery Philiz 6 yazıyor.
     
  5. RomMaster

    RomMaster Guest

    farklı bir recovery yükle
    https://yadi.sk/d/1_PI9i_ue583h mesela bunu
     
  6. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    ROM BURDAN INDIRIYORUM LEGEND ROM SORUNSUZ KEN DIGER ROMLARI YUKLUYOR AMA O DONEMEC EKRARINDA KALIYOR BAZI ROMLARDA ISE ESKI LEGEND IKONU DURUYOR VE ORJINAL YAZILIMINI CWM DEN KURMAYA CALISTIM OLMADI GM DISCOVERY KITKAT YUKSELTME LINKI VARDI ORJINAL LINK RESMI SITESINDEN YANI O RDAN YUKLİYEYIM DEDIM OLMUYOR USB TAKINCA SAR MODUYNA GECIYOR AMA ONDAN ONCE SUNU DIYOR FACTORYM MODE GECIYOR DIYOR YZISI YAZIYOR SONRA DA SARJ MODUNA GECIYOR BOYLECE ORJINAL YAZILIMI ATAMIYORUM BI ARA BATARYASIZ ATILIYORDU OYLE ATMAK AYARLARDAN AYARLADIM AMA ONDADA ATYIYOR NEDENSE BIRDE SOYLE BIR OLAY OLDU BELIRYIIM BN EKRANIM OKUL SIRALARIN KOSESINE GECIRDIM CARPTIM NEYSE DEGISTIRDIM AMA SERVISE DEGIL YAPILDI 1 GUNDE ALDIM SORUNUSZ AMA EKRANDA BEYAZLIKLAR VARDI BEYZ BISI GORUNTULIYINCE ONEMSIZ DEDIM AMA BAKTIMKI HAT CEKMIYOR DORU DUZGUN ORAYA VERDIKTEN SONRA OLDU ACABA ANAKARTA BI HASARMI OLUSTURDULAR ? BU AKLIMA TAKILDI HASAR OLSA CALISMAZ VEDE LEGEND ROM YUKLEMEZ DI YANI FARKLI RECOVERY DENESEMDE OLMAZ DIYE DUSUNUYORUM AMA DENICEM NEDEN OLMAZ DIYE DUSUNUYORUM CUNKI ORJINAL ROM ATMAZ KEN BUNU NIYE ATSIN YA BU ROMU OYNAYIP BN ATSANIZ SOYLE YANI KAPALIYKEN USB TAKINCA SARJ MODUNA GECMEYI ENGELIYECEK VE ORJINAL YAZILIMI ATMAMI SAGLIYACAK ?
     
  7. tüm wipeları yapıyormusun?
     
  8. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    DENEMEZMIYIM :(
    DENEDIM OLMUYOR ISE YARAMIYOR SANKI IMAIL ATMA PROGRAMI VAR KALICI ANAKART DEGISMEDEN O IMAIL DEGISMEZ USTUNE KAZIYOR BUNDADA OYLE ILLA O ROM OLCAK GIBI BASKA BISIS YUKLENMIYOR
    [hr]
    SUAN RECOVERY YUKLUYORUM TWRP YI BAKALIM NE OLACAK
     
  9. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.632
    2.512
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    Şu yazılarını küçült, bi daha uyarmayacağım !
     
  10. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    YENI RECOVEY ILE ATIYORUM YUKLUYOR AMA USTE KIRMIZIYLA SUNU YAZDI E: FAILED TO OPEN THEME ZIP
    [hr]
    AYFONE ROMUNU DAHANCE KULANDIM SIMDI TEKRAR YUKLUYORUM BAKALIM ISLAH ACILIR :/
    [hr]
    tm kucultum
    [hr]
    rom yuklendı ama apple logo altayapan kısıs sonra arka plan beyaz 2 apple logo dansonra acılmıyor tekrar basa alıyor ?
    kısaca gne yuklenmedı ama bı orjınal atmayı denıcem bırde
    [hr]
    legendın o yazısından sarja atmasından kurtuldum zanedıyordum ama sımdı orjınal yazılımda telefon kapalıyken sarj etmeye atıyor nasıl haledecem ??
    [hr]
    bu arada ısletyım sıstemım wındows 8
    [hr]
    yokmu yardım edecek ??
    [hr]
    drıver yok dıye dusundum ama bataryasız taktıgfımdakı drıver sorunlu onu yuklemek ıcın gm dırcovery orjınal rom atma dosyasındakı usb drıver gosterdım buldu dıyor ama ınf dosyası ımzalı degıl dıyor
     
  11. RomMaster

    RomMaster Guest

    1)Google playden rashr flash tool uygulamasını indir
    2)[font='Open Sans', sans-serif][font='Open Sans', sans-serif]Linkleri Görebilmek için Giriş Yapmanız yada Kayıt Olmanız Gerekmektedir. bunu indir (cwm)[/font][/font]
    [font='Open Sans', sans-serif][font='Open Sans', sans-serif]3)indirdiğin zip içinden .img uzantılı dosyayı çıkar[/font][/font]
    [font='Open Sans', sans-serif][font='Open Sans', sans-serif]4)uygulamayı açıp depolamadan seç butonuna bas ve indirdiğin dosyayı seçip yüklemeyi onayla[/font][/font]
    [font=Open Sans, sans-serif]Sorun çözülür.[/font]
    [font=Open Sans, sans-serif]Daha sonra istersen üstte verdiğim twrpyi cwm ile flashlayıp kurabilirsin.[/font]
    [font=Open Sans, sans-serif]Kolay gelsin  :goodbye:[/font]
     
  12. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    tm denıyorum sımdıden tesekurler
    [hr]
    normal recovery yuklesemde olurmukı acaba suan yukluyor da
    [hr]
    sımdı yukledım bakalım orjınal sp tool ıle atabılecekmıyom rom
    [hr]
    acmıyor recvovery acılmıyor legend yazısı kalıyor !!! buna devam edersem brıcık olur bu yontem olmaz dıye tahmın edıyorum
    [hr]
    stock kernal ayarı var onu degıstırırsem ne olur
     
  13. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.632
    2.512
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    bi daha flood yaparsan banlanırsın, forum kurallarını mı öğreticez sana ?
     
  14. STAN

    STAN Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    453
    214
    0
    Dostum flood yapma internette ve youtubeda sp flash tool anlatimlari var o yontemlerle yaparsan batarya cikik olacagi icin o dedigin sey olmaz sebeke meselesine gelirsek anakarttan kaynaklı bi sorun discovery kullanıcılarında görülüyor telefoncu yol acmis olabilir garantiye gondermen gerekirdi gecmis olsun iyi gunler  :emoji_slight_smile:
     
  15. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    flood ne ?? forumda yenıyım kuralardakı bır cok seyı yapmıyorum yaptıgım varsa soyle ? dıkkat ederım
     
  16. STAN

    STAN Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    453
    214
    0
    Bi konuya sürekli mesaj atmak forum kurallarına aykırı sakin ol  :emoji_slight_smile:
     
  17. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    pekı bısı dıcem sureklı atmasam o konu hakında anlık destek veya bılgı nasıl verecgım ?? sorun su kı suandakı duruma gore soylıyım sp flsh tool okuyor ama otomatık sarj mode gecıyor bataryasız yuklıyım desemde drıver ımzası gıbı sacma sorun var ?? nasıl yapacam bn bunu hadı wındows 8 drıvır sorunları var baska rom neden yuklenmıyor telfon kabul etmıyor ?? ustelık romları burdan cekıyorum
     
  18. STAN

    STAN Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    453
    214
    0
    Legend v12 yukleniyorsa yuklicegin romu ve legend v12 zipten cikart legend v12 metainf dosyasini diger roma at ayni sekilde kapat belki duzelir . Mesele hakkinda fikrim yok dedigim gibi internetteki ve youtubedaki anlatimlara bak zaten sp flash yuklemesi bataryasiz yapiliyor gm nin verdiginde farkliydi sanieim :emoji_slight_smile: 
     
  19. bataryayı çıkarıp sp flash tool dene yada general mobileın sitesinde yazıl yükleme aracı indir öyle dene
     
  20. umutyumlu

    umutyumlu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    zaten gm nın sıtesındekı aracla yapıyorum su metaınf denıyecegım
    [hr]
    omadı dedıgın olmuyor baska ne yapabılırım ?*
     

Bu Sayfayı Paylaş