Sa. Cm 12.1 ve tabanını kullanan romlarda kapanma sorunu

arjmsvn

Kayıtlı Üye
#1
Herkese selamun aleyküm. Arkadaşlar cm 12.1 ve onun tabanını kullanan blisspop romda telefon takılıyor gibi oluyor. Ekran açılmıyor ve hiçbir işlem yapamıyorum. Öyle olunca çok fazla şarj yiyor. Öyle olduğu zaman da bataryayı çıkarıp takmam gerekiyor. Nedenini ve çözümünü bilen varsa yardımcı olsun. Eyvallah şimdiden iyi günler
 

Recai ayvaz

Kayıtlı Üye
#2
Kardes cm tabanli romlar hizli olur ama sarzi ucurur twrp recovery gir butun vipeleri yap temiz kurulum yap birde gapp dogru secim yap tekrar yukle sorun duzelicektir
 

arjmsvn

Kayıtlı Üye
#3
Kardeşim yardımın için teşekkür ederim. Temmuz ayından beridir rom değiştim ama cm ve tabanında olan romlar öyle abartılı şarj yemedi :) (benim gözlemim). Romun sorununa gelirsek. Aklıma şu geldi. Link 2sd den uygulamalara baktığım zaman thermal diye bişey var ve dondurulmuş. Bende Talha kardeşimin verdiği bi fix var thermal mod diye. Bunu hep flashlıyordum cm romlardan önce. Acaba ondan olabilir mi?
 
Üst