Şarj Soketi Hakkında Yardım

'Discovery Sorun & Yardım Bölümü' forumunda A4L tarafından 6 Şubat 2015 tarihinde açılan konu

  1. A4L

    A4L Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    24
    1
    0
    Merhaba arkadaşlar.
    Daha önce cevaplanmış olabilir. Kusura bakmayın ama sormak istiyorum şu an.
    1 Yıldır kullandığım Disco 1 cihazım bugün şarjı az almaya başladı. Sarj almıyor, kabloyu oynatınca almaya başlıyordu. Buyük ihtimal şarj soketi sorunu oldu. Telefonu garantiye göndereceğim. İçerisinde custom rom ve repertation işlemi var. Böyle yollamalı mıyım, yoksa halen kablo temas ederken sıfırlayıp öyle mi yollayayım? Ücret talep ederler mi? Teşekkürler.
     
  2. paclix

    paclix Aktif Üye
    Aktif Üye

    336
    173
    43
    Son sürüm stock rom indirip CWMden yükleyin:

    http://forum.turkdevs.com/konu-stock-cwm-gm-discovery-jb-v6718.html

    Stock recoverye geçmek için sıfırlama yapmadan CWM aracılığıyla yükleyin ardından
    advenced>reboot recovery yapın.

    http://www.dosya.tc/server38/zXkXLS/Stock_Recovery-Discovery.zip.html

    Stock recoveryde ise wipe data/factory reset ve wipe cache partition yapın cihaz garantiye göndermeye hazır olur.
     
  3. SpeedlinE™

    SpeedlinE™ Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    715
    129
    43
    Yusuf hocam tekrardan sorayım ben custom rom kurulu gönderilirse ne olur?(garantiden çıkarırlar başka varmı diye merak ettim) ayrıca Can Bey soket tamamen bozulmadan önce pc cihazınızı görmemeye mi başladı
     
  4. A4L

    A4L Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    24
    1
    0
    Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
    Meriç Bey, telefonun sarj olması için şu anda büyük çabalar vermekteyim :emoji_grinning: Henüz bilgisayara bağlayamadım o yüzden. Tamamen bozulmadan da en kısa sürede sıfırlamak istiyorum cihazı.
     
  5. SpeedlinE™

    SpeedlinE™ Yönetici
    Site Yetkilisi Yönetici

    715
    129
    43
    Muhtemelen benimkide bozulma yolunda pc okumuyor,benimde en yakın zamanda cwm ile stock roma dönmem lazım.Yoksa gaza gelip custom rom yüklü cihazı göndermekte var :emoji_grinning:
     
  6. A4L

    A4L Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    24
    1
    0
    Dediğiniz şekilde yaptım paclix hocam. Umarım tamamen temizlenmiştir :emoji_slight_smile:
     
  7. Orochi™

    Orochi™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    4.185
    3.389
    122
    Cihaz:
    RN3 PRO & UMI TOUCH
    ROM:
    Amigo Os v3.2
    Stock recovery yüklenmiş powera basınca recovery menusune geçer
     
  8. A4L

    A4L Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    24
    1
    0
    Halletim hocam teşekkürler.
     
  9. A4L

    A4L Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    24
    1
    0
    Tekrardan rahatsız ettiğim için kusura bakmayın.
    Paclix in dediği tüm işlemleri yaptım fakat sisteme yaptığım repertation hala duruyor. Eski haline nasıl döndürebilirim bunu? Tekrar mı repertation yapmam gerek? Öyleyse keşke cwm yi kaldırmadan yapsaydım :(
     
  10. Captain

    Captain Aktif Üye
    Aktif Üye

    651
    296
    63
    garantiye yollamayın dışarıda hem daha az ücrete yaptırırsınız hem de 2 saate elinizde garanti insanı süründürüyor ikisinin de bir farkı yok benim 3. kez bozuldu birincide garantide yaptırmıştım bozulmuştu tekrar ikincisinde dışarda yaptırdım yine bozuldu sonuç olarak bir kere bozulduysa engelleyemiyosunuz maalesef eninde sonunda bir daha bozulacak 
     
  11. Dr.Razor™

    Dr.Razor™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    994
    1.320
    93
    Cihaz:
    Nokia 6020
    böyle bir olay yok. garantiye göndermeni şiddetle tavsiye ederim eğer istanbuldaysan mecidiyeköy profilo avm de elden ver en fazla 60 dakikada elinde olur cihazın. repartition yapmalısın cakabilirler olayı :emoji_slight_smile:
     
  12. A4L

    A4L Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    24
    1
    0
    Tekrar uğraşacağız demek :emoji_slight_smile: Maalesef Ankara'dayım. Burada garantisi var mı bilmiyorum. Halletmeye çalışacağım. Yeniden cwm yi kuracağım o zaman.
     
  13. Captain

    Captain Aktif Üye
    Aktif Üye

    651
    296
    63
    Zaten masraf çıkarmayacaklar mı ? Neden orjinale döndürmekle uğraşıyorsun ki garanti kapsamında değil soket problemi
     
  14. A4L

    A4L Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    24
    1
    0
    Biraz şansımı zorlayayım diyorum. Diretmeyi düşünüyorum, belki mecburen vereceğim ama denemekten zarar gelmez.
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş