Şarj Soketi Hakkında Yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan A4L
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

A4L

Original poster
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2015
24
1
Merhaba arkadaşlar.
Daha önce cevaplanmış olabilir. Kusura bakmayın ama sormak istiyorum şu an.
1 Yıldır kullandığım Disco 1 cihazım bugün şarjı az almaya başladı. Sarj almıyor, kabloyu oynatınca almaya başlıyordu. Buyük ihtimal şarj soketi sorunu oldu. Telefonu garantiye göndereceğim. İçerisinde custom rom ve repertation işlemi var. Böyle yollamalı mıyım, yoksa halen kablo temas ederken sıfırlayıp öyle mi yollayayım? Ücret talep ederler mi? Teşekkürler.
 
Son sürüm stock rom indirip CWMden yükleyin:

http://forum.turkdevs.com/konu-stock-cwm-gm-discovery-jb-v6718.html

Stock recoverye geçmek için sıfırlama yapmadan CWM aracılığıyla yükleyin ardından
advenced>reboot recovery yapın.

http://www.dosya.tc/server38/zXkXLS/Stock_Recovery-Discovery.zip.html

Stock recoveryde ise wipe data/factory reset ve wipe cache partition yapın cihaz garantiye göndermeye hazır olur.
 
Yusuf hocam tekrardan sorayım ben custom rom kurulu gönderilirse ne olur?(garantiden çıkarırlar başka varmı diye merak ettim) ayrıca Can Bey soket tamamen bozulmadan önce pc cihazınızı görmemeye mi başladı
 
Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
Meriç Bey, telefonun sarj olması için şu anda büyük çabalar vermekteyim :D Henüz bilgisayara bağlayamadım o yüzden. Tamamen bozulmadan da en kısa sürede sıfırlamak istiyorum cihazı.
 
Muhtemelen benimkide bozulma yolunda pc okumuyor,benimde en yakın zamanda cwm ile stock roma dönmem lazım.Yoksa gaza gelip custom rom yüklü cihazı göndermekte var :D
 
Dediğiniz şekilde yaptım paclix hocam. Umarım tamamen temizlenmiştir :)
 
Stock recovery yüklenmiş powera basınca recovery menusune geçer
 
Tekrardan rahatsız ettiğim için kusura bakmayın.
Paclix in dediği tüm işlemleri yaptım fakat sisteme yaptığım repertation hala duruyor. Eski haline nasıl döndürebilirim bunu? Tekrar mı repertation yapmam gerek? Öyleyse keşke cwm yi kaldırmadan yapsaydım :(
 
garantiye yollamayın dışarıda hem daha az ücrete yaptırırsınız hem de 2 saate elinizde garanti insanı süründürüyor ikisinin de bir farkı yok benim 3. kez bozuldu birincide garantide yaptırmıştım bozulmuştu tekrar ikincisinde dışarda yaptırdım yine bozuldu sonuç olarak bir kere bozulduysa engelleyemiyosunuz maalesef eninde sonunda bir daha bozulacak 
 
böyle bir olay yok. garantiye göndermeni şiddetle tavsiye ederim eğer istanbuldaysan mecidiyeköy profilo avm de elden ver en fazla 60 dakikada elinde olur cihazın. repartition yapmalısın cakabilirler olayı :)
 
Dr.Razor™' Alıntı:
böyle bir olay yok. garantiye göndermeni şiddetle tavsiye ederim eğer istanbuldaysan mecidiyeköy profilo avm de elden ver en fazla 60 dakikada elinde olur cihazın. repartition yapmalısın cakabilirler olayı :)

Tekrar uğraşacağız demek :) Maalesef Ankara'dayım. Burada garantisi var mı bilmiyorum. Halletmeye çalışacağım. Yeniden cwm yi kuracağım o zaman.
 
Zaten masraf çıkarmayacaklar mı ? Neden orjinale döndürmekle uğraşıyorsun ki garanti kapsamında değil soket problemi
 
Captain' Alıntı:
Zaten masraf çıkarmayacaklar mı ? Neden orjinale döndürmekle uğraşıyorsun ki garanti kapsamında değil soket problemi

Biraz şansımı zorlayayım diyorum. Diretmeyi düşünüyorum, belki mecburen vereceğim ama denemekten zarar gelmez.