Sitemiz Yayın Hayatına Başlamıştır!

'Forum Duyuruları' forumunda bugra333 tarafından 26 Ocak 2015 tarihinde açılan konu

  1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  1. bugra333

    bugra333 Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    175
    280
    63
    Cihaz:
    Xiaomi Mi5
    ROM:
    MIUI 8
    Evet arkadaşlar bugün itibariyle yani 26.1.2015 Tarihinde forum.turkdevs.com sitemiz hizmete açılmıştır herkese hayırlı uğurlu olsun.

    Kısa zamanda gelişeceğimizi umuyoruz.Şuan sitede ufak tefek eksiklikler olabilir her şey zamanla halledilecektir.
    Yönetim Kadromuz oldukça değerli kişilerden oluşuyor zaten sizlerde baktığınız zaman anlayacaksınız.
     
  2. muratxxlarge

    muratxxlarge Paylaşımcı
    File Uploader

    600
    324
    63
    Cihaz:
    GM Discovery
    ROM:
    GIDGAT ULTIMATE EDITION
    Hayırlı uğurlu olsun,sizin gibi üstadların gidişine üzülmüştük.Şimdi siz gitmediniz biz geldik.Allah
    utandırmasın,ayrı gayrı düşürmesin.
     
  3. drkprnc

    drkprnc Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    97
    11
    8
    Hayırlı uğurlu olsun allah utandirmasin hepinizi arkadaslar
     
  4. Jiraiya

    Jiraiya Guest

    8) amin cumlemize murat kardeşim :emoji_slight_smile: bu forum size daha fazla hizmet vermek için kurulmuştur :emoji_slight_smile: siz sadece forum kurallarına uyup hizmetimizin tadını cikarmak olucak :emoji_slight_smile:
     
  5. sait23

    sait23 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    22
    17
    0
    sevdiğim herkes burada daha ne isterim . hocam sadece Discovery ile ilgili paylaşımlar mı yapılacak??
     
  6. fbtheking

    fbtheking Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    54
    10
    8
    Şukur kavuşturana hayırlı olsun
     
  7. bugra333

    bugra333 Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    175
    280
    63
    Cihaz:
    Xiaomi Mi5
    ROM:
    MIUI 8
    Sadece Discovery ile ilgili degil daha genele gitmeye calisacagiz her sey zamanla daha iyi olacak :emoji_slight_smile:
     
  8. ahmetkkcl

    ahmetkkcl Aktif Üye
    Aktif Üye

    Hayirli olsun herkese . forum ilk acilista sık gorunuyor emegi gecenlerin eline koluna saglik
     
  9. cezmet

    cezmet Aktif Üye
    Aktif Üye

    138
    20
    18
    Cihaz:
    General Mobile 4G
    ROM:
    Resurrection Remix 5.7.3
    Herkese hayırlı olsun. İnşallah güzel işler olacak :emoji_slight_smile:
     
  10. bugra333

    bugra333 Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    175
    280
    63
    Cihaz:
    Xiaomi Mi5
    ROM:
    MIUI 8
    İnşallah arkadaslar sizlerin destegi ile kısa surede buyuk ilerleme gosteririz. Forumdan haberi olmayanlara haber ederseniz seviniriz
     
  11. atasayar

    atasayar Aktif Üye
    Aktif Üye

    113
    17
    18
    Cihaz:
    GM5+
    Hayırlı uğurlu olsun.çalışmalarınızda başarılar dilerim.benim bi sıkıntım oldu.kullanıcı adım yanlış olmuş.nasıl değiştirebiliriz?teşekkürler..
     
  12. Uchiha Itachi

    Uchiha Itachi Aktif Üye
    Aktif Üye

    Sonunnnndaaaa   :cool:
     
  13. Dr.Razor™

    Dr.Razor™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    992
    1.313
    93
    Cihaz:
    Nokia 6020
    Hepimize hayırlı uğurlu olsun  :cool:
     
  14. Alper

    Alper Aktif Üye
    Aktif Üye

    hayırlı olsun hepimize. 
     
  15. mertcavus746

    mertcavus746 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Hayırlı uğurlu olsun:emoji_slight_smile:
     
  16. Rozdemir

    Rozdemir Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Selamun aleykum hayirli olsun cumleten :emoji_slight_smile:
     
  17. okkes27

    okkes27 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    91
    20
    8
    Hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar. Artık burdayık. Çalışmalarınızda başarılar.  :cool:
     
  18. alicandogu

    alicandogu Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Hayırlı olsun hepimiz için. Çalışmalarınızda başarılar :emoji_slight_smile:
     
  19. Combobox

    Combobox Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    20
    16
    0
    Hayırlı olsun :emoji_slight_smile: Tüm gelişticilere iyi çalışmalar.
     
  20. Ferdi9050

    Ferdi9050 Aktif Üye
    Aktif Üye

    Hayırlı olsun kardeşim
     
Yükleniyor...