soft veya hard brick

Cemjimmy

Kayıtlı Üye
#1
arkadaşlar acil yardım  gerekli  cihaz  a marsmelow yükledrken kablo çıktı  şu an telefon hiç açılmıyor titreşim vs hiçbirşey yok
 
R

Rygebin

#4
Cemjimmy' Alıntı:
hocam pil çıkarılmış halde takılınca   20 yakın   pencere açılıyor   diski formatla diye
Telefonun power tuşuna basın gelmesse servise gönderin sakın o diskleri formatlamayın. Dİrek gönderin.
 
R

Rygebin

#9
dmrhan' Alıntı:
Hocam ben iki farklı telefonu hard brickten kurtarmıştım, bence servis şart değil...
Hard Brickten kurtarmak için jtag gerekir.. Hard brick olmuş cihazların anakarta yanlış bilgi yüklenir vr power tuşuna güç gitmez. Jtag yapmak içkn de el becerisi ve full firmware gerekir.
 
#10
hocam benım samsung young da kablo cıktı wonderda kendım cıkardım :) :) denemek ıcın fakat hıc bı sey olmadı  hard brıck kolay kolay olmaz arkadas bı denesın kurmaya olmazsada telefonculara 100 tlye yapıyor
 

dmrhan

Kayıtlı Üye
#11
Rygebin' Alıntı:
dmrhan' Alıntı:
Hocam ben iki farklı telefonu hard brickten kurtarmıştım, bence servis şart değil...
Hard Brickten kurtarmak için jtag gerekir.. Hard brick olmuş cihazların anakarta yanlış bilgi yüklenir vr power tuşuna güç gitmez. Jtag yapmak içkn de el becerisi ve full firmware gerekir.
Hocam ben birini şarj kablosunun ucuyla hallettim, diğerinide odin üzerinden pit kullanarak yapmıştım...
 
R

Rygebin

#12
satiricon4545' Alıntı:
hocam benım samsung young da kablo cıktı wonderda kendım cıkardım :) :) denemek ıcın fakat hıc bı sey olmadı  hard brıck kolay kolay olmaz arkadas bı denesın kurmaya olmazsada telefonculara 100 tlye yapıyor
Telefoncularda full firmware yok onlarda yapamaz şu an.
[hr]
dmrhan' Alıntı:
Rygebin' Alıntı:
dmrhan' Alıntı:
Hocam ben iki farklı telefonu hard brickten kurtarmıştım, bence servis şart değil...
Hard Brickten kurtarmak için jtag gerekir.. Hard brick olmuş cihazların anakarta yanlış bilgi yüklenir vr power tuşuna güç gitmez. Jtag yapmak içkn de el becerisi ve full firmware gerekir.
Hocam ben birini şarj kablosunun ucuyla hallettim, diğerinide odin üzerinden pit kullanarak yapmıştım...
Şarj kablosu ile olana jig denir bizim cihazlarda yaramaz. Sadece belli telefonlarda olur. Odin ve mtk için olan flashtool yazılımları direk anakarta veri gönderir telefon kapalı modda atılır. Ama bizim telefon için öyle bir tool yok o yüzden olmaz.
 

Cemjimmy

Kayıtlı Üye
#13
serviste  arkadaşlar cihaz  sony olsa tam kapasite bilgiye sahibim ama  malesef hocamın dediği gibi  general mobile one için tool yok heryeri araştırdım  diğer android one ler içinde böğle bişi yok
 
#18
Değerli kardeşlerim.Bu GM One 4g telefonum tahminen soft brick oldu.Rom yüklerken Cyanogenmod nıglıyt.İşler yolundaydı.Reboot dedi.Sonra sürpriz 20ye yakın formatla diyip duran pencere.Sonra 6.0.1 romunu flashladım.20 pencere gitti.Tamam hallettim derken,Rom yükledim,açıldı,açıldı,açıldı.Yani animasyonda takıldı kaldı.Factory reset falan tık yok.Animasyon döngüsü devam etti.Ben de bugün kendilerini bir İstanbul gezisine gönderdim.Bakalım ne olacak?Ücret alırlar mı?Almazlar mı?Ya Samsung S3 ciğerime ne yapsam böyle bir şey yapmazdı.Muhtemelen bir daha General Mobil almayacağım.Paylaşayım dedim.
 

nefah

Kayıtlı Üye
#19
Arkadaslar benimde ayni sorun oldu softbrick oldu bataryayi cikarip actim modemst dosyalarini yedeklemistim geri yukledim sonra stock 6.0 rom attim animasyonda kaldi. Factory reset attim olmadi sonra wileyfox swift v2 romunu yukledim onda acildi. Fakat her romu yuklerken basinda eror (null) found hatasi veriyordu. (Not telefon wileyfox swift romu atarken softbrick oldu) neyse ben simdi stock rom atsam tekrar brick olurmu. Cunku cm12.1 i de defalarca yuklemeye calistim olmamisti. En sonunda acildi biraz şans gbi geldi.
 
Üst