Telefon servisi

'Discovery Sorun & Yardım Bölümü' forumunda Samet Arslan tarafından 11 Nisan 2015 tarihinde açılan konu

  1. Samet Arslan

    Samet Arslan Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    elimde bi telefon var oto güncelleme yok servise göndermek gerekiyormuş 10 gündede geliyormuş ama bugüne kadar hiç servisle işim olmadı acaba telefonu geri göndermeme yada içinden parça alma gibi bi durum olurmu kargo kapaıdan alıp kapıya getiriyor ücretsiz telefonu aldıklarına dair bi kağıt falan verirlermi yada bana öyle bi durumda kkanıtlamak için.

    SERVİS: İnselberg Bilişim Teknolojileri A.Ş.
     
  2. Oxygen

    Oxygen Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Böyle bir şey söz konusu bile değil.Servis onları yaptığı taktirde mahkemede herşey lehine olur.Yani servisin telefonu geri göndermemesi veya içinden parça alması vs mümkün değil.Ayrıca 10 gün değil garanti belgesinde azami iş günü süreci yazar.Eğer o süre zarfında cihazın sana gelmezse ise yeni cihaz vermek veya para iadesi yapmak zorundalar.
     
  3. Tmp341

    Tmp341 Aktif Üye
    Aktif Üye

    335
    47
    28
    Cihaz:
    Iphone 7 128GB
    Elinde telefon faturasının bir kopyası olsun, telefonu teslim ederken de kağıt iste.Ben internet üzerinden aldığım huawei telefonumu kendim yollamıştım kvk'ya, adamlar düzeltip geri yollamıştı.Elimde de bir fatura ve kargo kağıdı vardı o kadar.

    Kısaca elinde tespit edebilecek bir kağıt olduktan sonra sıkıntı olmaz.Öyle birşey yapmazlar zaten, adamlar AŞ :emoji_grinning:
     
  4. Samet Arslan

    Samet Arslan Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Çok sao ama fatura kopyası işini pek anlayamadım kopyasınımı onlara göndereyim aslı bende kalsın yoksa aslınımı onlara göndereyim 
    aslında dediğini anladım kopyası sende olsun demiişsin ama elimdeki kopya diye bi sorun çıkmaz dimi öyle bi durumda :emoji_slight_smile:
    [hr]
    Çok saol kafamda birsürü soru vardı ilk fırsatta göndericem artık bıktım :emoji_slight_smile:
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş