TWRP Recovery 2.8.5.0 E-Tab4 Tüm Modeller

#1
General Mobile E-Tab 4 için TWRP Recovery

Linkleri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

Linkleri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.


Micro Usb: Normal micro usb kullanan tabletler
30pin Usb: İlk dağıtılan altında geniş usb port bulunan tabletler

Gerekenler:

• USB Kablosu
• PC
• ADB ve Fastboot sürücüleri
Linkleri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

• En az %50 şarj
• Tabletin Root’lanmış ve USB hata ayıklaması açılmış olması gerekmektedir.

Kurulum:


İki farklı kurulum yöntemi mevcut. İki yöntemden istediğinizi seçip kurablirsiniz.

Eğer tabletinizin bootloader kilidi açık ise;
Bootloader kildini açmak için: http://forum.turkdevs.com/konu-general-mobile-e-tab4-bootloader-unlock.html

Adb ve fastboot sürücülerini kurun

Zipeten çıkardığınız recovery dosyasını C:\adb\ içine kopyalayın

Tabletinizi USB ile PC’ye bağlayın. Komut penceresini açın ve aşağıdaki kodları girin:

Kod:
cd C:\adb\
Adb reboot fastboot
fastboot flash recovery TWRP-v2.8.5.0.img
fastboot reboot
Eğer tabletiniz Rootlu ve usb hata aykılamsı açık ise;
Zip’ten çıkardığınız recovery dosyasını tabetin içine kopyalayın

Play Store’dan Flashify veya Rashr uygulamalarını kurun. Flashify  veya Rashr  uygulamasını açın ve tabletinize kopyaladığımız “TWRP-v2.8.5.0.img” recovery dosyasını seçip flashlayın.
 
#5
Cvp: RE: TWRP Recovery 2.8.5.0 E-Tab4 Tüm Modeller

sahinmehmettr54' Alıntı:
usb hata ayıklama kısmına tik koyamıyorum.yazı soluk.heralde engellenmiş.
Tabeti rootlayıp mdm'yi kaldırmanız gerekiyor.İnternette E-tab4 rootlama işlemi ile ilgili videolar mevcut

En kısa sürede E-Tab 4 Rootk konusu hazırlayacağım.
 

cumhuriyet

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
#6
Cvp: RE: TWRP Recovery 2.8.5.0 E-Tab4 Tüm Modeller

svncibrahim' Alıntı:
sahinmehmettr54' Alıntı:
usb hata ayıklama kısmına tik koyamıyorum.yazı soluk.heralde engellenmiş.
Tabeti rootlayıp mdm'yi kaldırmanız gerekiyor.İnternette E-tab4 rootlama işlemi ile ilgili videolar mevcut

En kısa sürede E-Tab 4 Rootk konusu hazırlayacağım.
eywallah dostum işte bende tam olarak ondan bahsedecem.tarayıcıdan indirdiğim apkları kuramıyom.play store dan kingo root falan indiriyom .indirir indirmez   uygulamayı kaldırıyor.ben de mobogenieden bilgisayar aracılığı ile root atayım diyom. usb hata ayıklama kısmına basılmıyo.yani elektronikte çareler tükenmiş gibi :D :D :D :D
 
A

Apollo76

#7
Cvp: RE: TWRP Recovery 2.8.5.0 E-Tab4 Tüm Modeller

sahinmehmettr54' Alıntı:
svncibrahim' Alıntı:
sahinmehmettr54' Alıntı:
usb hata ayıklama kısmına tik koyamıyorum.yazı soluk.heralde engellenmiş.
Tabeti rootlayıp mdm'yi kaldırmanız gerekiyor.İnternette E-tab4 rootlama işlemi ile ilgili videolar mevcut

En kısa sürede E-Tab 4 Rootk konusu hazırlayacağım.
eywallah dostum işte bende tam olarak ondan bahsedecem.tarayıcıdan indirdiğim apkları kuramıyom.play store dan kingo root falan indiriyom .indirir indirmez   uygulamayı kaldırıyor.ben de mobogenieden bilgisayar aracılığı ile root atayım diyom. usb hata ayıklama kısmına basılmıyo.yani elektronikte çareler tükenmiş gibi :D :D :D :D
Bu konuya bakıp engel kaldırdınız mı? @"sahinmehmettr"

http://forum.turkdevs.com/konu-gm-etab-4-root-yazilim-korumasi-kaldirma.html
 

cumhuriyet

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
#8
Cvp: RE: TWRP Recovery 2.8.5.0 E-Tab4 Tüm Modeller

Apollo76' Alıntı:
sahinmehmettr54' Alıntı:
svncibrahim' Alıntı:
sahinmehmettr54' Alıntı:
usb hata ayıklama kısmına tik koyamıyorum.yazı soluk.heralde engellenmiş.
Tabeti rootlayıp mdm'yi kaldırmanız gerekiyor.İnternette E-tab4 rootlama işlemi ile ilgili videolar mevcut

En kısa sürede E-Tab 4 Rootk konusu hazırlayacağım.
eywallah dostum işte bende tam olarak ondan bahsedecem.tarayıcıdan indirdiğim apkları kuramıyom.play store dan kingo root falan indiriyom .indirir indirmez   uygulamayı kaldırıyor.ben de mobogenieden bilgisayar aracılığı ile root atayım diyom. usb hata ayıklama kısmına basılmıyo.yani elektronikte çareler tükenmiş gibi :D :D :D :D
Bu konuya bakıp engel kaldırdınız mı? @"sahinmehmettr"

http://forum.turkdevs.com/konu-gm-etab-4-root-yazilim-korumasi-kaldirma.html
yardım için saol ama.diyomki mobogenieye bağlamak içinde usb hata ayıklamaya tik koyamıyom. :D :D :D
 

onr30613

Kayıtlı Üye
#9
Teşekürler  cihazda acılış veya kullanımında hicbir bır sıkkıntı yok bir sorum olacaktı acılışda veya twrp girişde alta bir kilit mevcut bunu nasıl kaldırabılırım?
 

MrRobot01

Kayıtlı Üye
#11
Cvp: RE: TWRP Recovery 2.8.5.0 E-Tab4 Tüm Modeller

svncibrahim' Alıntı:
Tabletinusb ile pcye baglayip Komut penceresine
Kod:
adb reboot fastboot
fastboot oem lock
yazın kilit simgesi kalkacaktır
Kardeşim acil işim düştü nereden yazacağımı bulamadım bu konu ile ilgili bana dönersen yarın 5 gibi yine burda olucam mesaj yada e posta atamıyorum sana
 

yengec

Kayıtlı Üye
#13
iyi güzel anlatmışsınız, çok teşekkürler. fakat benim bu problemime çözüm yok sanırım. şöyle ki, ne yaptıysam, play store dan bir şey indirdim ve cihaz açılırken sadece şu ekranı görebiliyorum.
Bootloader
Continue
Reboot-bootloader
Reboot
Poweroff

Cihaz General Mobile E-Tab 4G. 30 pinlik şarjı var, microusb pc bağlantısı var. hiç bir şekilde cihazın içine giremiyorum.
ADB komutları bir işe yaramıyor.
img dosyasını microsd karttan yükleme işi nasıl yapılır, ya da yapılabilir mi?
Servise verip bi dünya para vermek istemiyorum. zaten cihaz ne kadar ki...
yardım lütfen, çok teşekkürler.
 
#14
iyi güzel anlatmışsınız, çok teşekkürler. fakat benim bu problemime çözüm yok sanırım. şöyle ki, ne yaptıysam, play store dan bir şey indirdim ve cihaz açılırken sadece şu ekranı görebiliyorum.
Bootloader
Continue
Reboot-bootloader
Reboot
Poweroff

Cihaz General Mobile E-Tab 4G. 30 pinlik şarjı var, microusb pc bağlantısı var. hiç bir şekilde cihazın içine giremiyorum.
ADB komutları bir işe yaramıyor.
img dosyasını microsd karttan yükleme işi nasıl yapılır, ya da yapılabilir mi?
Servise verip bi dünya para vermek istemiyorum. zaten cihaz ne kadar ki...
yardım lütfen, çok teşekkürler.
Gelişmişten terminale gir.Reboot fastboot de fastboota geçince "fastboot oem unlock willow_2013" yaz eğer kilidin açık değilse sonra "fastboot flash recovery recovery.img" komutunu ver bunu yapmak için twrp indir adb klasörünün içine at adı "recovery" olsun .Sonra kapat tableti twrpde aç güncellenmiş olur.
mounta gir otg bellek hariç tüm seçenekleri işaretlebve geri gel. ikinci olarak ise wıpe kısmına gir ve oradanda advanced wıpe kısmına gir.karşına gelen seçeneklerden dalvik cache - cache - system - data yı işaretleyin ama internal stroage ve otg belleği işaretleme,İnstalle gir yani yükleye romu seç yükle.
 

yengec

Kayıtlı Üye
#15
Gelişmişten terminale gir.Reboot fastboot de fastboota geçince "fastboot oem unlock willow_2013" yaz eğer kilidin açık değilse sonra "fastboot flash recovery recovery.img" komutunu ver bunu yapmak için twrp indir adb klasörünün içine at adı "recovery" olsun .Sonra kapat tableti twrpde aç güncellenmiş olur.
mounta gir otg bellek hariç tüm seçenekleri işaretlebve geri gel. ikinci olarak ise wıpe kısmına gir ve oradanda advanced wıpe kısmına gir.karşına gelen seçeneklerden dalvik cache - cache - system - data yı işaretleyin ama internal stroage ve otg belleği işaretleme,İnstalle gir yani yükleye romu seç yükle.
dediklerini daha önce yapmıştım ama her seferinde fastboot flash komutunda şu hatayı veriyor:
C:\adb>fastboot flash recovery recovery.img
sending 'recovery' (10180 KB)...
OKAY [ 1.856s]
writing 'recovery'...
FAILED (remote: (InvalidSize))
finished. total time: 2.258s

failed. invalid size. daha sonra bu komutu şu şekilde de denedim: fastboot flash -S 256M recovery recovery.img yine yemedi.
şimdi ne yapabilirim?
 

yengec

Kayıtlı Üye
#19
Bişeyler yaptım, sanırım komple sildim tablet içeriğini. Sadece android logosu var artık. Ses açma/kapama tuşlarına basılınca hiç bir şey gelmiyor. servislik mi oldu acaba?
[doublepost=1501740855,1500684192][/doublepost]Tablet Android logosunda kalmıştı en son, sonra araştırmalarım sonucu APX modu denen bir durum çıktı karşıma. Tablet kapalıyken reset ve power tuşuna basılı tutup, power tuşundan elini çekince, ekran siyah oluyor. USB kablosu da bilgisayara takılıyken bu durumda APX olarak görüyor tableti. normalde hiç görmüyordu. Bu APX modu ile neler, nasıl yapılıyor. Bu tablete APX modunda rom flashlayabilir miyim? nasıl yapılır var mı bir bilgisi olan?
 
#20
Bunlara gerek yok.Tableti kapat ses açma+güç tuşu ile twrp gir.Birşey gelmiyor deği.Kapalıyken güç + ses açmaya basılı tutun logo geldiği zaman bırakın çünkü twrpden yapabileceğiniz işlemde systemi vs silsenizde twrp durur.Yanlışlıkla boot yerine recovery flashladıysanız.Youtube e-tab4 hardbrick tamir yazın karşınıza çıkar.
 
Üst