XOSP Xperia Custom ROM for GM 5 Plus

'Android One 5 Plus Nougat Custom Romlar' forumunda Asderdd tarafından 29 Aralık 2016 tarihinde açılan konu

  1. 43serfa42

    43serfa42 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    1
    0
    1
    Cihaz:
    Generalmobile5plus
    Nasıl kurcaz romu
     
  2. aasanylmz

    aasanylmz Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

  3. poyraz65

    poyraz65 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    13
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    merhabalar ben romu yukledımde com.android.phone.has stopped hatası alıyorum ne yapmam gerek
    --- Mesajlar Birleştirildi, 19 Mart 2018, Önceki Mesaj Tarihi: 19 Mart 2018 ---
    merhabalar ben romu yukledımde com.android.phone.has stopped hatası alıyorum ne yapmam gerek
    --- Mesajlar Birleştirildi, 19 Mart 2018 ---
    android başlatma hatası verıyor neyapmalıyım
     
  4. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    Kardeşim acil yardım To start Android, enter your password diyor ve atla vs diye seçenek yok orayada bir şey yazılmıyor ne yapıcam
    --- Mesajlar Birleştirildi, 7 Temmuz 2018, Önceki Mesaj Tarihi: 7 Temmuz 2018 ---
    Acil yardım Sırasıyla nasıl yapılacak biri yazabilir mi ve Gapps ne indiricem seçenekleri neye göre seçicem indiricem yardım
    --- Mesajlar Birleştirildi, 7 Temmuz 2018 ---
    Kardeşim nasıl yaptın bana yardımcı olabilir misiniz?
    --- Mesajlar Birleştirildi, 7 Temmuz 2018 ---
    bu rom u sırasıyla nasıl yapılacağını yazar mısınız acilen
     
  5. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.643
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    To Start Android hatası için TWRP'den Wipe bölümüne girin ve format data yapın. Dahili hafıza silinir.
     
  6. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    kardeşim tamam o oldu şimdi android başlatılıyor ve klavye açılmıyor onlarada bir yardım sana zahmet
    --- Mesajlar Birleştirildi, 9 Temmuz 2018, Önceki Mesaj Tarihi: 9 Temmuz 2018 ---
    Büyük gaps ı anlamadim hangisini indiricem nasıl kurulacak recorvy den mi kuruyoruz kurulması gerekenleri güncellemesi marsmalow olanlar mi kuruyor yoksa herkes mi son olarak kurulum sırası nasıl
    Benim yaptigim
    1. Sharmock custom rom
    2.xperia uygulamasi
    3.google play
    4.kurulmasi gerekenler
    --- Mesajlar Birleştirildi, 9 Temmuz 2018 ---
    Kardeşim bi yardımcı olur musun çok rahatsız ettim ama kusura bakma
    --- Mesajlar Birleştirildi, 11 Temmuz 2018 ---
    Kardeşim bi yardım et ya
    --- Mesajlar Birleştirildi, 12 Temmuz 2018 ---
    Ya bir şey yazın ya lütfen ne yapıcam
     
  7. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.643
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    opengapps.org'den gapps indirmeyi biliyorsundur heralde? oradan mesela stock olan paketi seç, onun içinde launcher ve klavye var. düzelecektir sorunun
     
  8. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    1. Sharmock custom rom
    2.xperia uygulamasi
    3.google play
    4.kurulmasi gerekenler

    sıralama böyle mi

    bide wipe silerken başarısız diyor data bağlanamıyor mu ne öyle bişeydi neden
     
  9. maraza

    maraza Aktif Üye
    Aktif Üye Kayıtlı Üye

    Linkleri Görebilmek için Giriş Yapmanız yada Kayıt Olmanız Gerekmektedir.
    Girip ARM + 7.1 + stock işaretle indir ve kur.
    Launcher klavye fuldür.

    edit: Kur derken twrp den flashla yani. Ayrıca sakin olun. Herşey yanlış gitse bile stock rom kurabilirsiniz.
     
  10. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    biliyorum stock rom kurmayıda bir tek bunu kuramadım kaç kere denedim sorun veriyor durmadan
    1. Sharmock custom rom
    2.xperia uygulamasi
    3.google play
    4.kurulmasi gerekenler
    bu sıralamayla mı kuracam
    --- Mesajlar Birleştirildi, 12 Temmuz 2018, Önceki Mesaj Tarihi: 12 Temmuz 2018 ---
    biliyorum stock rom kurmayıda bir tek bunu kuramadım kaç kere denedim sorun veriyor durmadan
    1. Sharmock custom rom
    2.xperia uygulamasi
    3.google play
    4.kurulmasi gerekenler
    bu sıralamayla mı kuracam
     
  11. maraza

    maraza Aktif Üye
    Aktif Üye Kayıtlı Üye

    1-Custom rom dediğimiz şey buradan indirdiğin ve bir türlü kuramadığın romdur.
    2-xperia uygulaması diyerek ne kastediyorsun anlamadım.
    3-Google play dediğin şey gapps paketidir.
    Önce rom kurulur sonra gapps kurulur daha sonra istenirse root kurulur tel açılır. İstediğin uygulama kurulır.
     
  12. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    Linkleri Görebilmek için Giriş Yapmanız yada Kayıt Olmanız Gerekmektedir. sayfada paylasılan
    --- Mesajlar Birleştirildi, 13 Temmuz 2018, Önceki Mesaj Tarihi: 12 Temmuz 2018 ---
    Gapps 7.1 stok inmiyor duzeltirmisiniz
     
  13. kilavya59

    kilavya59 Aktif Üye
    Aktif Üye

    500
    185
    43
    Cihaz:
    Vestel Venus Z10
    ROM:
    Stock Rom
    Bende daha dün kendi cihazima redmi 4xten xosp portladim. Hata aliuordum megersem launcher yokmus
     
  14. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    Yapabildin mi
     
  15. kilavya59

    kilavya59 Aktif Üye
    Aktif Üye

    500
    185
    43
    Cihaz:
    Vestel Venus Z10
    ROM:
    Stock Rom
    Ben vestel z10 cihazıma portladım evet yaptım
     
  16. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    Kardeşim bi yardım et Allah aşkına nasıl yapıcaz gapps inmiyor
    --- Mesajlar Birleştirildi, 16 Temmuz 2018, Önceki Mesaj Tarihi: 15 Temmuz 2018 ---
    stock paketi kurulmuyor failed veya başarısız diyor sadece bu gapps başarısız oluyor zaten
    --- Mesajlar Birleştirildi, 16 Temmuz 2018 ---
    bıktım ama artık durmadan stock rom atmaktan sırf bu xperıa custom rom için
     
  17. kilavya59

    kilavya59 Aktif Üye
    Aktif Üye

    500
    185
    43
    Cihaz:
    Vestel Venus Z10
    ROM:
    Stock Rom
  18. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.643
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    Arkadaşım ne hata hakkında bilgi veriyorsun ne bir detay. Ne yapmamızı bekliyorsun, tahmin mi edelim senin sorununu? Gapps bal gibi de iner, her gün binlerce kişi indiriyor o siteden. Herkes indirdi sizde mi inmedi? Gapps hata veriyor demişsin. Tamam da ne hatası baba? Sistemde Google uygulamaları olduğu için hata verir, bit farklı olur verir, sürüm farklı olur verir, Eksik inmiş olur verir. Hangisi bunlardan? Onu bile söylemeden yardım bekliyorsun. Vahiy yoluyla mi gelecek bu bilgiler bize?
     
    bysalihidriscan bunu beğendi.
  19. Enes41

    Enes41 Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    11
    0
    1
    Cihaz:
    GM 5 plus
    ROM:
    oreo
    stok paketini indirdim diğer dosyalarıda indirdim ilk rom kurdum başarılı diyor ondan sonra gapps kuruyorum 70 eror ve depolama bağlanmadı yazıyor sol üstte de başarısız diyor
     
  20. Wes

    Wes Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    2.643
    2.520
    113
    Cihaz:
    ZTE Axon 7
    ROM:
    LineageOS 16
    70 hatasının sebebi sistem boyutunun yetmemesi. romu kurduktan sonra wipe bölümünden format data yapıp tekrar gapps kurmayı deneyin
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş