etab5

  1. gkygnc

    ROOTSUZ ROM ?

    Öncelikle 3 senedir forumdaki roomları kullanıyorum geliştirici bütün arkadaşlar teşekkürler ediyorum. Ancak GooglePlay'in rootlu cihazlar için aldığı önlemler artık rootlu cihaz kullanmaktan vazgeçmeme sebep oldu. Acaba ETab5 için rootsuz bir room var mı? Teşekkürler...
  2. K

    Etab 5 Mİu Yükleme sorunu

    kurulumu yaptım ama “MI” yazısı sürekli yenilenip duruyor. Açılmadı.Twrp moduna geri dönemiyorum. Tablet kapanmıyorda. bu konudaki romu yüklemiştim; [NEW]-[FINAL]-[STABLE] MIUI 8 V7.5.25 Global ROM FOR ETAB 5
  3. B

    yeşil ekran sorunu

    merhaba arkadaşlar, iki gün önce e tab 5 ime resurrection remix-M-v5.7.4-20161005 romunu attırdım. sonrasında netflixten bir şeyler izlemeye kalkışınca yeşil ekran hatası aldım. ses var,alt yazı da var ama görüntü tamamen yeşil. forumda es dosya yöneticisine girip system>bulild.prop kısmına...
  4. T

    E-Tab 5 Hard Brick oldu

    Merhabalar. Normalde tablet rootluydu ve sistem kuruluydu fakat yanlışlıkla format atmışlar. Format atınca da dokunmatiği çalışmamaya başlamış. Cihaz açıktı. Ben ise, düzelteyim diye acele edeyim derken tekrardan flashlamak için flash tooldan format attım. Sanırsam atmamam gerekiyordu. Tablet...
  5. zaza1907

    Etab 5 kalibrasyon

    Kalibrasyon aracı v1. 1 ile işlemi yapacak iken beyaz ekran kısmında pc algılamıyor. Önceden ve twrp kısmında algılıyor.
  6. GekaMan

    Her Şeyi Denememe Rağmen Dokunmatik Halen Çalışmıyor

    31.12.2018 tarihinde oyun oynarken tablet dondu açıp kapayınca dokunmatik bir daha çalışmadı sadece kalemle çalışıyor sonra her şeyi denememe rağmen bir türlü olmadı yardım edebilir misiniz? @Asderdd
  7. D

    E tab 5 stabil rom android yükseltme

    Merhaba beyler e tab 5 için android yükseltmem gerekiyor pubg değil meselem fakat bazı uygulama ve oyunları desteklemiyor androidden dolayı. İnternete baktım çok fazla rom var hangisi kurucam ne yapıcam bi fikrim yok masrmelov var lolipop varmış hangisi iyidir hangisi kötüdür + sı - si nelerdir...
  8. D

    e tab 5 için Android yükseltme ve en iyi rom

    Merhaba beyler e tab 5 için android yükseltmem gerekiyor pubg değil meselem fakat bazı uygulama ve oyunları desteklemiyor androidden dolayı. İnternete baktım çok fazla rom var hangisi kurucam ne yapıcam bi fikrim yok masrmelov var lolipop varmış hangisi iyidir hangisi kötüdür + sı - si nelerdir...
  9. Burak!l!l

    bootloader modu yardimmmm

    Beyler e tab 5 e 6.1 rom attim yeniden başlatma yerinde bootloader modu yaziyordu tıkladım e tab5 kapandı açılmıyor yardimmmm
  10. G

    E TAB 5 DOKUNMATİK SORUNU (0X2) VE KALİBRASYONDAKİ HATA

    Arkadaşlarım, kardeşlerim, Elimde General Mobile E-Tab 5 var ve dokunmatiği sadece kalemle çalışıyor.(ses açma +kapama+ güç tuşuna basma çalışmıyor denendi). Her türlü forumu gezdim fakat en geniş kapsamlı burada değinilmiş fakat burası da yetersiz kaldı. HANGİ BAŞLIKLARDAN YARARLANDIĞIMIN...
  11. T

    E-Tab 5 için Android 4.4.4 Lazım (Acil!)

    Arkadaşlar merhaba banaE-tab 5 için kitkat Android 4.4.4 stock rom atabilecek varmı? Lütfen acil?
  12. I

    Konum ve wifi ye bağlanma etab5

    Tablet wifi ye bağlı birden kesiliyor konumu aç kapa falan filan sonradan tekrardan bir süre sonra tekrar geri bağlanıyor birşeyler indiriyorum bi bakmışsın bağlantı kesilmiş varsa bir çözümü lütfen yardımci olun
  13. I

    Etab5-Durduruldu Hatası

    Instagram veya chorme, brave herhangi bir uygulamaya gireyim Hemen uygulama durduruldu yazısı geliyor Yada Instagram da iken 2 yada 3 gönderiye bakmadan hemen durduruldu yazısı geliyor bunun bir çözümü var mı acaba
  14. T

    Arkadaşlar tabletimin (E Tab 5 Devltin Verdiği) systemini sildim

    TWRP üzerinden systemı wipe yaptım. sonra düzeltiyim derken *** ettim bana her hangi bir rom veya system klasörünü yollayacak varmı dosya co üzerinde lütfen acil başım belaya girer ablamın çünkü. Nasıl düzeltirim video falan atın lütfen.
  15. TRH6

    [FİNAL]E-TAB 5 DOKUNMATİK SORUNU ℅1000 ÇÖZÜM

    WİNDOWS 8 PRO İLE DENENDI VE SUZ ÇALISTI <<<<<<MERHABA>>>> E-TAB 5 DOKUNMATİK KESİN ÇÖZÜM VERİCEM ÖNCELİKLE @Asderdd KARDEŞİMİZE TEŞEKKÜR EDİP BAŞLAYALIM. <<BAŞKA FORUMLARDA PAYLAŞILMASI KESİNLİKLE YASAKTIR TÜRKDEVS'E ÖZEL OLARAK HAZIRLANMIŞTIR PAYLAŞILMASI DURUMUNDA TÜRKDEVS AİLESİ OLARAK...
  16. T

    TWRP 3.2.0.4 DOSYASI GORMUYOR

    E tab 5 için lolipop rom atcaktim. Twrp 3.2.0.4 u bu site üzerinden kurdum. Yükleme veya dosya yöneticisine girdiğimde sdcard vb. Bazı dosyaların içindekiler gözükmüyor . Twrp 3.2 falan yüklemek içinde dosyayı bulmam lazım. Dosyaların nasıl gozukecegi konusunda veya başka bi şekilde nasıl twrp...
  17. Berkay B1

    E tab 5 enable wram 4032 hatası

    Merhaba aekadaşlar. ben de bu hatayı alıyorum cihazda 7.1.2 rom vardı sonra kapandı bir daha açılmadı ayrıca Şarjı da 50-60 civarlarındaydı ayrıca şarja takınca tepki vermiyor. Ek olarak bilgisayara bağlayınca da sürekli takılıp çıkarılmış gibi sesler geliyor bence o yüzden bu hatayı veriyor. Bu...
  18. muh147

    E Tab 5 PUBG

    Merhaba E tab 5 de pubg türkçe yi açabiliceğim bir rom var mı teşekkürler.
  19. Y

    etab 5 pcye bagli goruyor ama dosya atamiyorum yardim

    Arkadaslar root attim hersey tamam ama google playi saglayan uugulamayi tablete atamiyorm pc goruyor fakat tasinmiyor uygulama bir yardim edin yaaa Birde bilinmeyen kaynaklarda acilmiyor lufen yardimrootu yanlismiattimm
  20. erensonmez44

    E Tab 5 Sürüm Yükseltim Olan Oldu Yardımm!

    Aslında sürüm yükseltmemde sıkıntı yok tabi ben twrp ye girdim ayarlardan birşeyler bastım tablet dahada açılmadı dönüp kalıyor sürümü 6.0.1
Üst