[ANA KONU]General Mobile Android One 4G

Ashnwor

Aktif Üye
#61
Incredible™' Alıntı:
DarkOfTheKnight' Alıntı:
Arkadaşlar ilgilenen arkadaşlar için yazıyorum cihazın bildiğiniz üzere kaynak kodu Google tarafından verilmedi. 
Bunun üzerine biraz araştırma yaptım en uygunu MOTO E LTE gibi geldi. O cihazın kaynak kodunu kullanarak kendimize Cyanogenmod falan yapabiliriz diye düşünüyorum.
onun source kodu 4gde işe yaramaz maalesef
Aynı işlemci ve anakarta sahip imkansız olduğunu düşünmüyorum.
 

2tuna2

Kayıtlı Üye
#62
Cyanogenmod rom dosyası yüklemiş link: http://tech-tr.com/index.php/2015/08/31/general-mobile-androidone-4g-inceleme-ve-cyanogenmod-rom/
arkadaşlar çalışıyormu bir bilginiz varmı
 

Captain

Aktif Üye
#63
2tuna2' Alıntı:
Cyanogenmod rom dosyası yüklemiş link: http://tech-tr.com/index.php/2015/08/31/general-mobile-androidone-4g-inceleme-ve-cyanogenmod-rom/
arkadaşlar çalışıyormu bir bilginiz varmı
Bunu veren kişi beyin yoksunu bir insandır
1. Nesil android one için olan cm bu linkte de sprout8 yazıyor android one cm yazıp linki direk atmış dallama insanların cihazını yaktırtacak
Kesinlikle ve kesinlikle bunu yüklemeyin
 
A

Atakan58

#66
http://www.webtekno.com/mobil/general-mobile-4g-android-6-0-marshmallow-h11222.html

Güncelleme alan var mı? Gelen tüm güncellemeler bana 1-2 hafta geç geldi. 
Anlamadım gitti. Parti farkı olsa yine alakası yok??
 

cumhuriyet

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
#68
Rygebin' Alıntı:
TheNexus' Alıntı:
2tuna2' Alıntı:
cyanogenmod rom çıkmıcakmı bilgilendirirmisiniz arkadaşlar
geliştiriciler portlarsa ya da cm ekibi çıkarırsa gelir
Cihazimiza Cynogen Mod 12.1 çikmiştir lutfen link paylaşmayın . Yöntemi çok farklı ayrıca eksikleri vardi yavaş yavaş duzeldi forumda paylaşimini yapacağim
Nasıl yani hocam.wiley romundan başka bi ROM daha mı çıktı
 
#69
Yonetici hocalarimdan bi ricam var artik buranin bi duzene girmesi lazim degilmi custom romlar stock romlar diyerek yavas yavas gelmeye basladi haddimi astiysam ozur dilerim.
 

canerko

Kayıtlı Üye
#70
Arkadaslar Android one 4G harici flash disk destekliyor mu ogrenmek istiyorum..Bilen varsa yazabilir mi, bildiginiz uzere GM Discovery desteklemiyor...Tesekkur ederim.
 
R

Rygebin

#72
sahinmehmettr' Alıntı:
Rygebin' Alıntı:
TheNexus' Alıntı:
2tuna2' Alıntı:
cyanogenmod rom çıkmıcakmı bilgilendirirmisiniz arkadaşlar
geliştiriciler portlarsa ya da cm ekibi çıkarırsa gelir
Cihazimiza Cynogen Mod 12.1 çikmiştir lutfen link paylaşmayın . Yöntemi çok farklı ayrıca eksikleri vardi yavaş yavaş duzeldi forumda paylaşimini yapacağim
Nasıl yani hocam.wiley romundan başka bi ROM daha mı çıktı
Evet hocam forumda mevcut artik :)
[hr]
ahmetkkcl' Alıntı:
Yonetici hocalarimdan bi ricam var artik buranin bi duzene girmesi lazim degilmi custom romlar stock romlar diyerek yavas yavas gelmeye basladi haddimi astiysam ozur dilerim.
Konular açildi hocalarima teşekkürler :)
 
#73
Aynı işlemci ve aynı anakarta sahip olan YU Yuphoria cihazına çok iyi kernel ve romlar var. Kernel portlama hakkında bilgisi olan var mı?
Hatta ilerde portlayabilecek kişiler çıkarsa çok iyi olur.
 
R

Rygebin

#74
DarkOfTheKnight' Alıntı:
Aynı işlemci ve aynı anakarta sahip olan YU Yuphoria cihazına çok iyi kernel ve romlar var. Kernel portlama hakkında bilgisi olan var mı?
Hatta ilerde portlayabilecek kişiler çıkarsa çok iyi olur.
Gerçekten var ise port yapmasını düşünüyorum elim deysin :D
 
#75
Rygebin' Alıntı:
DarkOfTheKnight' Alıntı:
Aynı işlemci ve aynı anakarta sahip olan YU Yuphoria cihazına çok iyi kernel ve romlar var. Kernel portlama hakkında bilgisi olan var mı?
Hatta ilerde portlayabilecek kişiler çıkarsa çok iyi olur.
Gerçekten var ise port yapmasını düşünüyorum elim deysin :D
Hocam bakmadıysanız işlemci frekansını 1.9 Ghz'e çıkaran kernellerden tutun da Double tap 2 wake özelliği bulunduran kernellere kadar bir çok opsiyon var.
 
R

Rygebin

#77
DarkOfTheKnight' Alıntı:
Rygebin' Alıntı:
DarkOfTheKnight' Alıntı:
Aynı işlemci ve aynı anakarta sahip olan YU Yuphoria cihazına çok iyi kernel ve romlar var. Kernel portlama hakkında bilgisi olan var mı?
Hatta ilerde portlayabilecek kişiler çıkarsa çok iyi olur.
Gerçekten var ise port yapmasını düşünüyorum elim deysin :D
Hocam bakmadıysanız işlemci frekansını 1.9 Ghz'e çıkaran kernellerden tutun da Double tap 2 wake özelliği bulunduran kernellere kadar bir çok opsiyon var.
Gördüm hocam ama şöyle sikintilar var unoffical paranoid dosyaları silinmiş nedenso çoğu romun linkleri ölmüş. Bir tane rom buldum özellikleri iyi onu deneyeceğim :)
 
#78
arkadaşlar dün elime geçen 4g dual şarj olmuyordu. Müşteri hizmetlerinden öğrendiğim kadarıyla yaklaşık 300 üründe bir bu soket arzası oluyormuş ve de bazı dokunmatik problemler. Değiştirilmesi için kargoladım ürünü. Sizin bildiğiniz başka kronik sorunlar var mı böyle gelecek telefonda dikkat edeyim ?
 
#80
genral mobile 4 g çif sim bi kere bi yazlım attım sonra orjınal yazılımını buldum ama q fıl de gormuyor telı pc de su sekılde goruyor
android phone
android bootloader ınterface
bu sekılde gorunuyor ama qfılde gormuyor yukleme yapamıyorum yazrdımcı olursanız sevınırım windows 10 pro 64 bit işletim sistemi
 
Üst