Android 6.0 M

'Android Genel' forumunda SmiLeToLiFe tarafından 5 Mayıs 2015 tarihinde açılan konu

  1. SmiLeToLiFe

    SmiLeToLiFe Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    1.433
    1.283
    113
    Cihaz:
    Redmi Note 4 4/64
    ROM:
    Miui Global 9.5 | Stable 9.5.4.0 (NCFMIFA)
    Android 6.0 M :bazuka: Android 5.0 L :sigaraiciyor: 

    Android M bence MilkShake olacak, sizin tahminleriniz nedir? 

    [video=youtube]https://youtu.be/k-rZLuR14xw[/video]
     
  2. Green

    Green Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Bence Muffın Olacak :emoji_slight_smile:
     
  3. Dr.Razor™

    Dr.Razor™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    995
    1.344
    93
    Cihaz:
    Nokia 6020
    Milkshake olacagi kesinlesti :emoji_slight_smile: 
     
  4. Lptrex

    Lptrex Yasaklı Üye
    Yasaklı Üye

    32
    902
    0
    mashmallow diye bekliyordum
     
  5. okydoky

    okydoky Guest

    muffin..kulağa hoş geliyo:emoji_slight_smile: ama kaynak kodları çıkana kadaaar:emoji_slight_smile: bu arada Bilal kardşmzn lollikat v4 mükemmel arkadaşlar denemenizi şiddetle öneririm elimden düşürmememe rağmen 2gün giden batarya henüz hata bulamadım sadece l launcherdaki ram ölçer 700m ram kullanım gösteriyo ama kasılma takılma yaşamadm mutlaka full lollipop deneyimi yaşıyorsunuz her anlamda detaylar ve tüm ince tweaks düşünülmüş. çözünürlük bile kolaylıkla settings lollikat ayarları içinden değişiyo :emoji_grinning: denemenizi şiddetle öneririm mükemmel emek:emoji_grinning:
     
  6. Dr.Razor™

    Dr.Razor™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    995
    1.344
    93
    Cihaz:
    Nokia 6020
    Bunu iyi dedin marshmallow da olabilir. Yanlis hatirliyor olabilirim. Bir yerde bunu  takvimini gormustum orada hepsi vardi. İllegal tabiki :emoji_slight_smile: 
     
  7. TalhaGrgn9

    TalhaGrgn9 Aktif Üye
    Aktif Üye

    439
    134
    43
    Cihaz:
    Sony Xperia XZ
    ROM:
    Stock Nougat
    Böle olursa iyi alırlm bi dal:emoji_slight_smile:
    :bazuka: 5.X e 6.0 alirsak ne mutlu bana hadi bklm insallah. :emoji_grinning:
     
  8. Snake

    Snake Guest

    Biz Daha KK da Takılalım :slaphead: :bleh:
     
  9. Atakan58

    Atakan58 Guest

    http://www.webtekno.com/yazilim/android-6-0-m-in-ismi-belli-oldu-h7686.html

    [font='PT Sans', sans-serif]Macadamia Nut Cookie ?? :dunce: [/font]
     
  10. SpeedlinE™

    SpeedlinE™ Aktif Üye
    Aktif Üye

    Milkshake,Marshmollow olabilir.Milkshake daha ağır basıyor 
     
  11. madecan

    madecan Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    milkshake beyler bilgiyi kesin yerden aldım
     
  12. SpeedlinE™

    SpeedlinE™ Aktif Üye
    Aktif Üye

    Nerden aldığınızıda yazar mısınız acaba?
     
  13. Snake

    Snake Guest

    Lollipop'a Da Lemon Meringue Pie Olacaktı.

    Bence Marshmollow Olur Hiç Sıvı Bir Tatlı Koyamadılar.
     
  14. SpeedlinE™

    SpeedlinE™ Aktif Üye
    Aktif Üye

    Evet marshmollow yakin duruyor ama belki milkshake koyup bir iki defa milkshake tıklayınca milkshake sallarız saçma ama değişik :emoji_grinning:
     
  15. karakartal

    karakartal Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    [​IMG]


    Alın size Android 6.0 M
     
  16. Atakan58

    Atakan58 Guest

    Geliştiriciler Türk olsa Android 6.0 Muhallebi olurdu :emoji_grinning:
     
  17. Snake

    Snake Guest

    Bizimkiler Yapsaydı Tatlı İsmide De Olmazdı Yemek İsimleri Koyarlardı MercimeK Çorbası Gibi  :bazuka:
     
  18. bugra333

    bugra333 Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    188
    301
    63
    Cihaz:
    OnePlus 5
    ROM:
    OxygenOS
    Şurada 3 gün sonra belli olacak her şey az sabır :emoji_slight_smile:
     
  19. SpeedlinE™

    SpeedlinE™ Aktif Üye
    Aktif Üye

    discoverye android M gelir mi ki :rool: :bazuka:
     
  20. Snake

    Snake Guest

    Telefonu Yakarız :bazuka:
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş