[AROMA][4.2.2][STOCK]JELLYBEAN ROM FOR ETAB4 by Kronos

Sedat001

Kayıtlı Üye
#41
merhaba arkadaşlar ben romu indirdim fakat nasıl kurcagimi bilmiyorum tabletimde twrp var önce hangi işlemleri yapmam lazım anlatırmısınız k.b şimdiden tşk
 
Son düzenleme:

keanx

Kayıtlı Üye
#42
Merhaba bu rom'un kurulumunu nasıl yapabiliriz, tam olarak baştan anlatan bir yönlendirme bulamadım, yardımcı olacak bir sayfa veya video var mı?
 

Kronos

Yönetme Gücünü Elinde Bulunduran Kişi
Yönetici
#44
recovery modunda bunlar olmuyor
Cihazınıza TWRP yükleyin. Forumda anlatım mevcut.
[doublepost=1513695857,1513695579][/doublepost]
Merhaba bu rom'un kurulumunu nasıl yapabiliriz, tam olarak baştan anlatan bir yönlendirme bulamadım, yardımcı olacak bir sayfa veya video var mı?
merhaba arkadaşlar ben romu indirdim fakat nasıl kurcagimi bilmiyorum tabletimde twrp var önce hangi işlemleri yapmam lazım anlatırmısınız k.b şimdiden tşk
Kurulum aşamaları güncellendi.
 

kaptan43

Kayıtlı Üye
#45
Cihazınıza TWRP yükleyin. Forumda anlatım mevcut.
[doublepost=1513695857,1513695579][/doublepost]

Kurulum aşamaları güncellendi.
selam etap 4 e trwp yüklemiştim internal storage 0 mb gözüküğü için rok atamadım sonra trwp sürümünü yükseltmeyi denedim bu sefer fastboot modunda kaldı sonra bundan kurtulmak için bir şeyler yaptım şu an THINKWARE yazısı vd altta kilit açık simgesi var ADB tableti görmüyor yardımcı olabilirmisin teşekkürler
 

Sirkadyen

Kayıtlı Üye
#48
Defalarca yeniden kurdum ancak Google Hesap Yöneticisi durduruldu diyip duruyor.

Ayrıca ETAB-4'lerde ekran döndürme yok mu ? Launcher yüklediğimde dikey-yatay ayarlayabiliyorum ekranı ancak otomatiğe aldığımda ya yatayda kalıyor ya dikeyde, yöne göre ekran dönmüyor
[doublepost=1517650472,1517081572][/doublepost]Ekran döndürme sorunu yaşayan bir ben miyim yahu ? Diğer romlarda çalışan özellik bunda çalışmıyor
[doublepost=1517671582][/doublepost]İlgilenen yok mu konuyla ? Ekran döndürmeyi nasıl düzeltebilirim ?
 
#53
merhaba, yanlış recovery yüklediğim için tablet general mobile yazısında takılı kalıyor açılmıyor ve recvery moda girmiyor tüm tuşlara basmayı denedim ama yine aynı sorun yardımcı olabilir misiniz?
 

sertokus

Kayıtlı Üye
#54

Selam dostlar. Baktım ETAB4 için flashable rom yok forumda, paylaşayım
dedim.
Aroma İnstaller vardır.
Hiçbir sorunu yoktur.
Sizin için rootlanmıştır.
Uygulamalar aşağıdaki ekran görüntüsünde olanlardır.


-Cihazı kurtarma moduna alın.
-Wipe'ye girin.
-Ardından Advanced Wipe seçeneğini tıklayın.
-Çıkan ekranda şunların yanına tik koyun;
1. dalvik
2. cache
3. system
4. data
-Alttaki çubuğu kaydırın.
-Ana menüye gelin.
-Install menüsüne girin.
-İndirdiğiniz rom dosyasını seçin ve alttaki çubuğu çekin.


Romu
Linkleri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
indirebilirsiniz.
[md5:5312783d20986d3efe56078a637c864e]
[sha-1:e363f4393327241aa03e91548213abb6547a0f4e]





İyi günler dilerim.
Teşekkür etmeyi unutmayın.
twrp ile yüklenir mi? teşekkür ederiz ayrıca

edit: tamam şartmış eyvallah
[doublepost=1541260489,1540591410][/doublepost]
Defalarca yeniden kurdum ancak Google Hesap Yöneticisi durduruldu diyip duruyor.

Ayrıca ETAB-4'lerde ekran döndürme yok mu ? Launcher yüklediğimde dikey-yatay ayarlayabiliyorum ekranı ancak otomatiğe aldığımda ya yatayda kalıyor ya dikeyde, yöne göre ekran dönmüyor
[doublepost=1517650472,1517081572][/doublepost]Ekran döndürme sorunu yaşayan bir ben miyim yahu ? Diğer romlarda çalışan özellik bunda çalışmıyor
[doublepost=1517671582][/doublepost]İlgilenen yok mu konuyla ? Ekran döndürmeyi nasıl düzeltebilirim ?
aynen. bu hatayı nasıl çözdünüz google hesap yöneticisi durdu ve ilerleyemiyorum. dili türkçe seçtikten sonra adımı soyadımı girdim. ardından google hesap yöneticisi durdu. internete de bağlandı bu arada
 

occan06

Kayıtlı Üye
#55

Selam dostlar. Baktım ETAB4 için flashable rom yok forumda, paylaşayım
dedim.
Aroma İnstaller vardır.
Hiçbir sorunu yoktur.
Sizin için rootlanmıştır.
Uygulamalar aşağıdaki ekran görüntüsünde olanlardır.


-Cihazı kurtarma moduna alın.
-Wipe'ye girin.
-Ardından Advanced Wipe seçeneğini tıklayın.
-Çıkan ekranda şunların yanına tik koyun;
1. dalvik
2. cache
3. system
4. data
-Alttaki çubuğu kaydırın.
-Ana menüye gelin.
-Install menüsüne girin.
-İndirdiğiniz rom dosyasını seçin ve alttaki çubuğu çekin.


Romu
Linkleri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
indirebilirsiniz.
[md5:5312783d20986d3efe56078a637c864e]
[sha-1:e363f4393327241aa03e91548213abb6547a0f4e]





İyi günler dilerim.
Teşekkür etmeyi unutmayın.
Hocam Link Ölmüş Galiba İndiremedim
[doublepost=1543528891,1543528850][/doublepost]Hocam Link Ölmüş Galiba indiremedim
 

katmer25

Kayıtlı Üye
#59
Merhaba iyi günler yeri burası değil biliyorum ama bi sorunum var yardımcı olabilecek varmı acaba

Elimde Etab4 bir cihaz var bu cihazı MDM yazılımı yüklesem bile şifre kısmını OTG den klavye takıp esc ile geçemiyorum izin vermiyor şifre kısmını geçemediğim için usb hata ayıklama yı etkinleştiremiyorum böyle olunca ne root ne de twrp kurulumu yapamıyorum yardım edebilecek varmı.
 
Üst