Garanti Ve Cihaz Değişimi

'Discovery Sorun & Yardım Bölümü' forumunda discovery42 tarafından 20 Temmuz 2015 tarihinde açılan konu

  1. discovery42

    discovery42 Aktif Üye
    Aktif Üye

    Arkadaşlar garanti ile ilgili birkaç sorum var. Net cevap verirseniz sevinirim.

    Telefonu alalı yaklaşık 1 yıl oldu. 4 kere garantiye yolladım. 3 kere dokunmatik panel değişti. Çünkü telefonumda dokunmatik sapıtması aşırı derecede oluyordu, kendi kendine yerlere giriyordu ve hem jb hemde kitkat ta oluyordu. Bir de hep aynı yerde iri bir nokta kadar büyüklükte beyaz leke var. Ekran değişiyordu yaklaşık bir ay sonra tekrar çıkıyordu. Kameranın ortasında pembelik vardı. Anlayacağınız hep sorun. En son 1 hafta önce telefon garantiden geldi. Daha yeni fark ettim. Ekrana dokununca mor ve beyaz izler çıkıyor, bırakınca gidiyor. Ve aynı yerde beyaz leke duruyor. Küçük olsa neyse ama çok belli oluyor. Ekranın ortasının altında sağ tarafta. Ben cihazı garantiye göndermekten bıktım. Tam bir çözüm olmuyor. Şimdi cihazı 5.kez  bir daha garantiye göndersem cihaz değişimi olur mu? Veya ayrıca bir talepte bulunmak mı gerekiyor cihaz değişimi için ?
     
  2. analizturizm

    analizturizm Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    kardeş tekrar yollama garantiye 4 kez yolladıysan kaymakamlığa git tüketici heyetine 4 kez gittiyse paranı iade alırsın. karşı tarafın avukatını bile çağırmazlar. direk paranı alırsın. biraz sürer ama alırsın. fatura tutarı iadesi iste tüketici heyetinden.
     
  3. discovery42

    discovery42 Aktif Üye
    Aktif Üye

    Kardeş tüketici hakem heyetine gidince belge falan, bişey götürmek gerekiyormu? Nasıl başvuracağım ?
     
  4. analizturizm

    analizturizm Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    kardeş faturanı servis fişlerini fotokopi olarak ekle. güzel bir de açıklayıcı dilekçe yaz. paramın iadesini talep ediyorum de. kaymakamlığa git orda sana yol gösterirler. kolay gelsin.
     
  5. RidersOfAnatolia

    RidersOfAnatolia Aktif Üye
    Aktif Üye

    317
    252
    0
    Benim tel de ayni boyleydi dolekceyi verdim 61. Gun karar cikti paramo geri alcam sen de yap :emoji_grinning:
     
  6. ilhanemin

    ilhanemin Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    ben daha önce garantiye yollamadım ama ekran kayması ve ölü piksel olayı var para iadesi yapabilirmiyim bende
     
  7. RidersOfAnatolia

    RidersOfAnatolia Aktif Üye
    Aktif Üye

    317
    252
    0
    Alamazsın kanuna göre cihaz alındığından 1 yıl içerisinde en az 4 kere garanti dahili onarım yapılırsa ayıplı mal sayılıyor. ayıplı mal da istersen yeni cihaz talevi istersen de ucret iadesi hakkın doğuyor.
     
  8. ilhanemin

    ilhanemin Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    ekran değişimi için garantiye yollayımmı farklı ekran takıyolar diye duymuştum
     
  9. gokmen_burak

    gokmen_burak Kayıtlı Üye
    Kayıtlı Üye

    Kardes garantiye faturasiyla birlikte yolla ayrica belirt degisim istedigini, telefonun servisteyken ara musteri hizmetlerini degisim istiyorum de, ben boyle yaptim discovery 1 telefonum degistirildi
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş