Lg G2 Turkey Lollıpop Stock Rom D802 & D802Tr

yasak_ask

Yasaklı Üye
#1
[font='Helvetica Neue', Arial, Verdana, sans-serif]Ve beklenen güncelleme türkiye için geldi arkadaşlar :) [/font]



[font='Helvetica Neue', Arial, Verdana, sans-serif]D802TR  Turkey  V30C Rom >> http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey=FW4EOVI032GZA7E1A3A5QZA/D802tr30c_00.kdz[/font]


[font='Helvetica Neue', Arial, Verdana, sans-serif]D802  Turkey  V30B  Rom >>  http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey=FW6EIAS032FYACH984A563Y/D80230b_00.kdz[/font]
 

ayazoglu

Kayıtlı Üye
#6
@yasak_ask,

D802 ve D802TR arasında nasıl bir fark var? Yani yukardakilerden hangisini telefonumuza yükleyebiliriz? Nerden anlayabiliriz bunu? Bu konuda sağlıklı bir bilgiye ulaşamadım netten. Kısaca açıklarsan sevinirim.
 

yasak_ask

Yasaklı Üye
#7
BlackEvil' Alıntı:
Tamamda kardeşim bunlar kaç gb lık için bu arada ?
Her ikisine de uyumlu hocam :) 
[hr]
ayazoglu' Alıntı:
@yasak_ask,

D802 ve D802TR arasında nasıl bir fark var? Yani yukardakilerden hangisini telefonumuza yükleyebiliriz? Nerden anlayabiliriz bunu? Bu konuda sağlıklı bir bilgiye ulaşamadım netten. Kısaca açıklarsan sevinirim.
Hocam ayarlar yazılım bölümünde var. 
Uluslara arası cihazlar ve ilk türkiye de satılan g2 lerin hepsi d802 iken sonraki serilerde getirilen cihazlar d802tr olarak getirildi.

Bunu anlamanın bir başka yolu ise aşağıdaki siteden imei numaran agöre yazılım indirmeye çalış. İndirmeye başlayan romda d802 mi d802tr mi olduğu anlaşılır  :)
http://lg-phone-firmware.com/index.php?firmware=1
 

namikase

Kayıtlı Üye
#8
d802 yurtdisi olani bir gelistiriciye sodum d802tr yazilimi atilabilirmi diye ama ben turkiyede sadece d802tr var saniyodum demekki d802 turkiye romu da varmis. 16 32 ayrimi da olmadigina gore sikinti yok
 

ccciy

Kayıtlı Üye
#9
yasak_ask
BlackEvil' Alıntı:
Tamamda kardeşim bunlar kaç gb lık için bu arada ?
Her ikisine de uyumlu hocam :) 

[hr]
ayazoglu' Alıntı:
@yasak_ask,

D802 ve D802TR arasında nasıl bir fark var? Yani yukardakilerden hangisini telefonumuza yükleyebiliriz? Nerden anlayabiliriz bunu? Bu konuda sağlıklı bir bilgiye ulaşamadım netten. Kısaca açıklarsan sevinirim.
Hocam ayarlar yazılım bölümünde var. 
Uluslara arası cihazlar ve ilk türkiye de satılan g2 lerin hepsi d802 iken sonraki serilerde getirilen cihazlar d802tr olarak getirildi.

Bunu anlamanın bir başka yolu ise aşağıdaki siteden imei numaran agöre yazılım indirmeye çalış. İndirmeye başlayan romda d802 mi d802tr mi olduğu anlaşılır  :)
http://lg-phone-firmware.com/index.php?firmware=1


Verdiğiniz siteye imei yazdım hatalı diyor neden olabilir.
 
#16
S.a arkadaşlar birebir urunlerden arkadaşım a LG g2 aldık orjinalindn bugün bu romu yükledikleri ve açılış ekranından öte gidemedim next yazısına basıyorm geri algılıyor bunu nasıl düzeltiriz acaba
 
#17
tecnikadamoguz01' Alıntı:
S.a arkadaşlar birebir urunlerden arkadaşım a LG g2 aldık orjinalindn bugün bu romu yükledikleri ve açılış ekranından öte gidemedim next yazısına basıyorm geri algılıyor bunu nasıl düzeltiriz acaba
1e1 ,Replika Ürünse Yapabileceğiniz Pek Birşey Yok. Orjinalse Garantiye Verin.
 
#18
tecnikadamoguz01' Alıntı:
S.a arkadaşlar birebir urunlerden arkadaşım a LG g2 aldık orjinalindn bugün bu romu yükledikleri ve açılış ekranından öte gidemedim next yazısına basıyorm geri algılıyor bunu nasıl düzeltiriz acaba
Birebir ürünlerde satılan ürün Verizon modeli diye hatırladım şayet youtube de kanalı olan birebir ürünler ise ama diz geme youtube videosundan g2nin hangi modeli olduğuna bi bakın derim cihazı orijinal fakat garantisiz ithalat ve imeisi orjinal değilde başka bir cihaza ait diye biliyorum
 

ysfgkts1

Kayıtlı Üye
#20
Hocam acil cevap verirseniz sevinirim çünkü hemen idnirmeye başlıyacağım. acaba ben bu üstteki verdiklerinizden herhangibirini indirsem yani d802 ya da d802tr romlarından herhangi birini kursam her ikiside telefonumla uyumludur değil mi
 
Üst