Pil Simge Rengini Degistirme Yardim ?

'Discovery Sorun & Yardım Bölümü' forumunda Eien® tarafından 29 Nisan 2015 tarihinde açılan konu

  1. Eien®

    Eien® Aktif Üye
    Aktif Üye

    Merhaba arkadaşlar, Xperia V4 sürümün de ki romu kullanmaktayim. Bazı programlar ile pil simgesini degistirdim fakat sadece pil simgesinin rengini yeşil yapmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim anlatabilecek arkadaş var mi ?
     
  2. Snake

    Snake Guest

    Kullandığnız Uygulamada Renk Desteği Varsa Ancak Öyle Değiştirebilirsiniz Bi Uygulamadan Simgeyi Değiştirip Bi Uygulamadan Renk Değişimi Olmaz...
     
  3. Eien®

    Eien® Aktif Üye
    Aktif Üye

    Flat Style İndicators ile değiştirdim simgeleri, renk desteği var mı bilmiyorum.
     
  4. Orochi™

    Orochi™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    4.459
    3.802
    122
    Cihaz:
    Nx569j,Kenzo,Touch
    ROM:
    MIUI 9.6 /Nubia ui 4/amigo Os
    O romdaki pil ikonlardan oluşur ikonları PC den paintnet programı ile düzenleyebilirsiniz.
     
  5. Eien®

    Eien® Aktif Üye
    Aktif Üye

    Çok teşekkür ederim.
    [hr]
    Hocam birşey daha sorucam programı yükledikten sonra simgeyi nasıl bilgisayarda göstericez, telefona aktarıcaz?
     
  6. Orochi™

    Orochi™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    4.459
    3.802
    122
    Cihaz:
    Nx569j,Kenzo,Touch
    ROM:
    MIUI 9.6 /Nubia ui 4/amigo Os
    Apk dosyasını pc den winrar ile aç
    res/drawable-xhdpi klasörünü dışarı çıkarıp Pil ikonlarını düzeleyebilirsin
    işin bitince apk yeniden winrar ile aç drawable-xhdpi klasörünü sürükleyip res klasörünün içine bırakıcaksın .
     
  7. Eien®

    Eien® Aktif Üye
    Aktif Üye

    Neyin apk dosyası acaba hocam ?
     
  8. Orochi™

    Orochi™ Administrator
    Site Yetkilisi Administrator

    4.459
    3.802
    122
    Cihaz:
    Nx569j,Kenzo,Touch
    ROM:
    MIUI 9.6 /Nubia ui 4/amigo Os
    Senin Bu İşlerle Bilgin 0 öncelikle biraz araştırma yap
    Düzenleyeceğin uygulama SystemUI.apk :emoji_slight_smile:
     
  9. Eien®

    Eien® Aktif Üye
    Aktif Üye

    Sizi beklerken bakıyorum hocam zaten :emoji_slight_smile: Tamam hocam takıldığım yerde size sorsam sorun olur mu acaba ?
    [hr]
    Hocam App klasörünün içinde SystemUI.apk yı bulamadım ama arayınca da çıkmıyor nasıl yapmam lazım?
    EDİT: Tamam buldum  :rool:
    [hr]
    Hocam yaptım rengi yeşil ayarladım yeniden root explorer ile attım telefona telefonu yeniden başlattım ama rengi hala beyaz sanırım yanlış birşeyler yaptığımdan dolayı. Yeşil olmasa da olur kurcalamayım fazla bozarız filen.   :thinking:
     
  10. TCAnatolia

    TCAnatolia Aktif Üye
    Aktif Üye

    Kardeşim telefonun root lu ise 
    xposed installer ile telefonuna freamwork kur
    sonra Modül indir kısmından Telefonun kitkatsa GravityBox[KK]
    TELEFONUN JELLYBEAN sa GravityBok[JB] indir o programla değiştir...

    Teşekkürü unutma :emoji_grinning:
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş